ivlund Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei! I går begynte en lamp i dash'en å lyse, fant ut at den melder ifra at klossene snart er utslitte. Tenkte da at jeg skulle bytte til nye EBC skiver eller noe sånt. Må da også ha greenstuff klosser! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette til en 323 cab 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 www.osbildeler.no - Evt. ring de på tlf 51432788. Ove kan nok hjelpe deg. Tror til og med de har kampanje på slikt nå i sommer. Og hvis du ikke er klar over det må du sikkert ha ny sensor også siden din har slått ut. Spør Ove om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 når det lyser om at bremseskivene er slitt, kan det og være bremsebelegg. Men hvorfor skifte skiver og når du kansje bare trenger å skifte klosser? klossene varer jo mye mindre enn skivene. Men dette ser du jo med en gang. Os bildeler har tilbud på bremsedeler nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 jeg har nylig byttet til EBC slissede skiver (turbo groove) med green-stuff foran og bak!! på min bil ble vertfall bremse effekten helt perværs... + at det ser veldig rått ut med slike skiver på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 jeg har nylig byttet til EBC slissede skiver (turbo groove) med green-stuff foran og bak!! på min bil ble vertfall bremse effekten helt perværs...+ at det ser veldig rått ut med slike skiver på bilen.. mye kom det på totalt da? i pris? vurderer dette til min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 OS har jo nettbutikk, bare trykk på det du skal ha så kommer prisen opp. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Står her: http://www.osbildeler.no/produkter.asp? ... C%20Brakes Noen så vet om de skivene (turbo groove) passer 318i også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 når det lyser om at bremseskivene er slitt, kan det og være bremsebelegg. Han har ikke skrevet at skivene er slitt, bare klossene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 OS har jo nettbutikk, bare trykk på det du skal ha så kommer prisen opp. Hvor vanskelig kan det være? jaja.. veit jo det... har bare ikke tid:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Da har jeg bestillt nye skiver og klosser forran! fra os Det ble EBC ventilert turbo groove og EBC green stuff klosser. Gleder meg til jeg får montert PS: det var ikke kampanje hos OS lenger men fikk alikevel 10%. Bedre enn ingenting Takk for tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 er det vanskelig å bytte skiver og klosser forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 PS: det var ikke kampanje hos OS lenger men fikk alikevel 10%. Bedre enn ingenting Takk for tips og råd Bare hyggelig det! 10% er BMWCCN-rabatt, så det er jo kurrant. Det står uansett på websidene at det er kampanje nå, så Ove må visst få ut fingern og oppdatere om det ikke er det lenger... er det vanskelig å bytte skiver og klosser forresten?? Nei.. Er det lenge siden skivene har blitt løsnet kan det være noe drit å få løs bolten som holder skiva på plass når hjulboltene og felgen er fjernet, men ellers er det ganske kurrant og rett frem. Ikke mange boltene totalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå