320d_stasj Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 i helga da jeg skulle på rudskogen ble jeg skremt , 320`n sto på tomgang og plutselig eksplodert plastikken rundt ekspansjons tanken å alt vanne rant du er dette normalt på en e36? så det ble lite med rudskogen på meg , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Normalt er det vel ikke. Men en eller annen plass er det veldig tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Normalt er det vel ikke. Men en eller annen plass er det veldig tett.. hvordan finner jeg ut det da har vært å kjøpt y radiator nå skal montere den i kvel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Må nok ha vært litt trykk i systemet for å få til det der ja.. Tett og/eller røket toppakning? Skulle ikke tro vannpumpa klarte å gi så vanvittig trykk at tanken skulle sprenge... men kan jo ha vært skade i plasten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skulle ikke tro vannpumpa klarte å gi så vanvittig trykk at tanken skulle sprenge... : det trudde ikke jeg heller men , må vell ha bilen på verskted å få de til å se over den da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 vanligvis skal vel lokket til ekspansjonstanken gi seg før noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadster| Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Har hatt samme problem med Z3 igår, har du funnet årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 jeg tror jeg har funnet ut det , har skiftet radiator og luftet systemet, da fant jeg ut at termostaten kanskje åpner for sein og dette skal jeg få skjeket på verksted neste uke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 D var termostaten på biln min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Hey det var deg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 jepp d va mæ d ja , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå