Gå til innhold

Capri Zone Tuning

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå ventet i siden 25 mai på instrumentdekslet i alu, som skulle ta ca 20 dager å bestille og sendes fra leverandør. Dato idag: 13juli, og fortsatt INGEN deksel på instrumentene.

Takk for din bestilling.

Denne varen er ikke på lager, som du også ble informert om når du bestilte.

Varen spesial bestilles fra leverandør og produseringstiden hos leverandør er ca. 20 dager.

Siden varen special bestilles til deg, kan vi ikke sende denne i postoppkrav.

Har betalt denne varen og forrige uke sendte jeg en mail der jeg ville gjerne ha igjen pengene fra CZT siden det tok så lang tid. Og igjen, fortsatt ingen penger på konto...

Noen som har handlet med de før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla en frontfanger + lexuslys til en Civic for endel år siden av de..lysa kom etter 3mnd! fangeren kom..men så faen ikke ut! sendte det i retur og krevde pengene tilbake..hørte ikke en dritt.. da er det kjekt og kjenne Søvik(Orderud-advokaten) Han fikk nummeret og ringte de..2 dager etter var pengene på konto :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke handle av de folka der nei...de veit jo ikke om de selger bilstyling eller grønnsaker... :P va innom endel ganger hos de før, men fytterakkern så lite som spannt mellom ørene der igården....så¨jeg gikk en annen plass for ¨å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igår en e-mail fra Bjørn-Andre Skretting ved CZT. Er veldig fornøyd med svaret... :

Hei Espen.

Dette skal jeg ordne nå, ikke noe problem. Har purret og purret på leverandøren, men får bare svar at dem har ferie.

Litt dumt at dette skjedde, og du vet jo at det ikke har hvert problemer med dine 2 andre ordrer som du også har hatt hos oss.

Så jeg tilbyr deg 250,- i rabbat dersom du kjøper noe annet som vi har på lager innen 1 år. Bare referer til meg så ordner jeg det også.

Har hvert bortreist, men har ordnet dette nå med det samme.

Kom tilbake ikvell og har sittet siden 19.00 og svart på emailer, bare 40 igjen nå så går får jeg ta resten i morgen :-)

Pengene bør være på kontoen din innen Tirsdag, hvis ikke bare gi meg beskjed.

Ha en fin kveld videre.

mvh

Bjørn - Andrè Skretting

Daglig Leder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igår en e-mail fra Bjørn-Andre Skretting ved CZT. Er veldig fornøyd med svaret... :

Hei Espen.

Dette skal jeg ordne nå, ikke noe problem. Har purret og purret på leverandøren, men får bare svar at dem har ferie.

Litt dumt at dette skjedde, og du vet jo at det ikke har hvert problemer med dine 2 andre ordrer som du også har hatt hos oss.

Så jeg tilbyr deg 250,- i rabbat dersom du kjøper noe annet som vi har på lager innen 1 år. Bare referer til meg så ordner jeg det også.

Har hvert bortreist, men har ordnet dette nå med det samme.

Kom tilbake ikvell og har sittet siden 19.00 og svart på emailer, bare 40 igjen nå så går får jeg ta resten i morgen :-)

Pengene bør være på kontoen din innen Tirsdag, hvis ikke bare gi meg beskjed.

Ha en fin kveld videre.

mvh

Bjørn - Andrè Skretting

Daglig Leder

Bla bla bla! Du får det de har på lager, resten må du se langt etter. Pluss at han legger ut masse ting som ikke har blitt produsert ennå, men som kommer etter hvert. Dette uten å opplyse om det. Så du må vente og vente og vente og vente og vente og vente og vente og vente..... :roll: Du kan jo selvfølgelig være heldig, men personlig styrer jeg unna sånne firmaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...