Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Idag skulle jeg hente bilen der de hadde byttet frontrute for 2 gang... for den ble ikke tett sist. første gangen hadde de peisa full halle a stolpe trekket og lakt unødvendig mye lim uten og få dette tett.... i dag når jeg var der. sto bilen utenfor med nøklene i for dem var stenkt. da hadde trekket på a stolpen revna og faen meg dash bordet revna nede med vinduskanten!!!! hva skal jeg gjøre med dette???? tok med meg bilen men vurderer og sette den igjend der i kveld så dem får ta den inn og finne ut hva dem vil gjøre... dette var forsovidt på m5´n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 OOOOO satan... Dette høres ikke bra ut Kjellis.. Dette skjedde henne da? Det blir ikke billig ihvertfall for dem. hehehe, steike for noen klurballer...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 hmmm.... for en gjeng..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 De folka der høres ut som noen amatører. Krev erstatning og gå til et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 d er så iriterende jeg kan ikke få sakt d... men hva skal man gjøre da?? de er jo nødt til og bytte dash nå da??? på en m5... er ikke d litt dyrt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 er vel ikke noe billigere å bytte dash på en 520.... men de må iallefall ordne opp etter seg! faen såå irriterende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 er vel litt skinn prosjekt på na dashn her meina i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 d e godt mulig.... kor d va gjort hen ta der da ?? slik at andre slepp å ta turen dit for å bli skuffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 bilspectra d vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Si at de SKAL erstatte skadene... De må jo det... Ellers så tror jeg du kan anmelde dem eller noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 krev erstatning PLUSS at de skal fikse Alt 110%! Makan til amatører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Det der hørtes totalt latterlig ut. Har bytta rute på BMW mange ganger uten problem, og jeg kan ikke skjønne at de klarer å rote det til på den måten. Lattelige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 irriterer meg no sinnsykt vertfall. jeg gidder ikke no limt dash pga att dem har føcka d til jeg..synest d er utrolig uprofesjonelt og bare sett bilen der og ikke si en dritt. trodde dem jeg ikke kom til og c d da eller???faen ass. kan bli uten bil noen dager jeg pga d der nå ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Flå dem, Stek dem neida men ærlig talt, det går ikke an! men jeg blir desverre ikke sjokkert over hva verksteder prøver seg på, mye "lure løsninger" ute å går ja. men krev at de fikser det, og vel så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 var nede der i dag mårres. de ville prøve og lime d. blir detta godt nokk??? fare for opp igjend sprekking og vil ikke dashn sprekke vidre veldig lett når d blir varmt når den allerede er limet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå