Gå til innhold

Byttet frontrute!!!! helvete!!

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Idag skulle jeg hente bilen der de hadde byttet frontrute for 2 gang... for den ble ikke tett sist. første gangen hadde de peisa full halle a stolpe trekket og lakt unødvendig mye lim uten og få dette tett.... i dag når jeg var der. sto bilen utenfor med nøklene i for dem var stenkt. da hadde trekket på a stolpen revna og faen meg dash bordet revna nede med vinduskanten!!!! hva skal jeg gjøre med dette???? tok med meg bilen men vurderer og sette den igjend der i kveld så dem får ta den inn og finne ut hva dem vil gjøre... dette var forsovidt på m5´n....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes totalt latterlig ut. Har bytta rute på BMW mange ganger uten problem, og jeg kan ikke skjønne at de klarer å rote det til på den måten. Lattelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg no sinnsykt vertfall. jeg gidder ikke no limt dash pga att dem har føcka d til jeg..synest d er utrolig uprofesjonelt og bare sett bilen der og ikke si en dritt. trodde dem jeg ikke kom til og c d da eller???faen ass. kan bli uten bil noen dager jeg pga d der nå ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flå dem, Stek dem :twisted:

neida men ærlig talt, det går ikke an!

men jeg blir desverre ikke sjokkert over hva verksteder prøver seg på, mye "lure løsninger" ute å går ja.

men krev at de fikser det, og vel så det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...