BimmerKing Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 var nede der i dag mårres. de ville prøve og lime d. blir detta godt nokk??? fare for opp igjend sprekking og vil ikke dashn sprekke vidre veldig lett når d blir varmt når den allerede er limet??? Jeg hadde ALDRI godtatt en sånn halveis løsning. Å lime en dash som i utgangspunktet var strøken er jo direkte latterlig da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 du får bare dra til din nermeste bmw forhandler for å få dem til og bestille opp nytt dash, bestill time for montering og send regningen til disse amatørene... dette må de bare ta på sin kappe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 jeg har nå sett på limingen deres og d var greit men ikke pent.. d vises... d gjorde d ikke før bilen var inne der. fatter ikke de gidder og diskutere d en gang. de skulle ringt og bestilt ett med en gang hadde de vært profesjonelle... iriterende.... jeg godtar ikke d dem gjorde nå og kommer nok til og forlange nytt dashbord \ eventuelt ett strøkent brukt ett. detta for dem bare betale og fikse selv. jeg gidder ikke krangle mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 nå skal jeg ned og snakke med dem hva de vil gjøre. har for ordens skyld snakket med advokaten min og han mener d var rart de ikke bare byttet d med en gang. greit og ha snakket med han vist d skulle opstå noen form for diskusjoner. regner med hadde jeg gjordt d samme i noen av demmers biler måtte jeg fikse d også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasr Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Herregud for noen idioter.. I verste fall har du forbrukerrådet bak deg da.. Det er jo langt fra all logisk mening å holde på sånn, så du har faktisk norsk lov til din støtte (for en gangs skyld - meg skal de bare ta ). Lykke til hvertfall. Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Dette var skikkelig uproffesjonellt ja..! Jeg hadde ikke godtatt en løsning der skaden vises. I verste fall kan det oppstå større sprekker og knirkelyder i dashbordet etter hvert. Dessuten vil du nok tape på det når du skal selge bilen igjen. Hvis skaden er synlig da. Så dette har de bare godt av å ordne opp i selv. Så slipper kanskje flere å oppleve det samme på sin bil. Få høre hvordan det går da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 ja ja. da har jeg vært nede og snakket med sjefen sjøl der... og de var int i og gjøre d beste utav sitvasjonen og ta ut frontruta for 3 gang og betale noe av nytt deshbord.... så dem får jo c hva dem får til nå som dem skal skifte den igjend og dem skal betale hele desh bordet... dette gir jeg meg ikke på... d var en liten sprekke fra før der så dem synest jeg prøvde og utnytte dem san. tosk.... jeg gir da faen i om d var en litn sprekke fra før der. d var ikke skjert 4-5 cm inn i deshbordet for d..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 her må du bare kjøre hardt mot hardt, di har ikkje mye di skulle sagt igrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå