bmwdude_1 Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Er det dyrt å bestille ting på ebay.com f.eks en effektpotte? står ingenting om frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Still selger ett spørsmål om frakt. Han må jo vite fraktprisen før du betaler uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Forholdsvis dyrt,men delene er jo latterlig billige som regel,så det er billig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Det tyngste jeg har kjøpt på ebay.com veide 17kg og det kostet ca 100 dollar i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Venter på ny turbo og diverse nå,veide 33kg ved posting-128$ i frakt. +++moms/toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Propan: Litt off-topic dette her, men hva slags e21 turbo har du? Har du fortalt noe om denne bilen her? Jeg er nysgjerrig, men har ikke funnet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Propan: Litt off-topic dette her, men hva slags e21 turbo har du? Har du fortalt noe om denne bilen her? Jeg er nysgjerrig, men har ikke funnet noe. send han en pm i steden for å ødlegge denne tråden da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå