Gå til innhold

Gjennomført 97 mod.E36 328coupe GJENNFUNNET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, må si at den bilen var jaggu nydelig!! men jeg drar ned buksa di og gir deg litt spank, når du sier at en 328 nesten går som en m3! har kjørt fler 328'r både originale og chippet, og jeg har nå en m3 3.0, med slitne plugger, tett luftfilter, og trekker falsk luft gjennom avlesningsniplene, men alikevel er m3'n mye sintere og raskere! bortsett fra det: jeg digger bilen din! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, må si at den bilen var jaggu nydelig!! men jeg drar ned buksa di og gir deg litt spank, når du sier at en 328 nesten går som en m3! har kjørt fler 328'r både originale og chippet, og jeg har nå en m3 3.0, med slitne plugger, tett luftfilter, og trekker falsk luft gjennom avlesningsniplene, men alikevel er m3'n mye sintere og raskere! bortsett fra det: jeg digger bilen din! :D

Takk for det :D Forøvrig er du velkommen til å sammenligne hvis du har M3 3,0,jeg har sammenlignet for så seint som for en uke siden,kan love du skal la M3´en din jobbe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med tid og sted... kan og legge til at jeg veide m3'n og den veier 1730kg, med halv tank, så denne er tyngre enn din og! :D gleder meg til å prøve!

Dette blir morro :lol: (forøvrig så har jeg ikke nevnt noe om vekt i annonsen :wink: )Du er fra Hamar,jeg fra Elverum,men jeg bor i Oslo så hvor synes du det passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, mot våler er det da noen fine stekker..... hehehe... må stikke nå, men jeg glemmer det nok ikke! :twisted:

Ok,vi mailes næmere.Regner med at hvis jeg nesten holder følge med deg,så forteller du det til alle her :D:wink: Bra salgsargument veit du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å blande meg inn litt?

Ettersom dette er en M3 Cab det er snakk om så vil jeg tro disse bilene er ganske jevnraske.

Har du målt aksen på din Joar? Min 328 klarte 6,8 sek med stoppeklokke. Min er nå helt standard... men litt lettere, null AC og skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å blande meg inn litt?

Ettersom dette er en M3 Cab det er snakk om så vil jeg tro disse bilene er ganske jevnraske.

Har du målt aksen på din Joar? Min 328 klarte 6,8 sek med stoppeklokke. Min er nå helt standard... men litt lettere, null AC og skinn.

Har ikke målt,men har sammenlignet med M3 3,0 coupe,er så å si helt like opp til 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...