Gå til innhold

Gjennomført 97 mod.E36 328coupe GJENNFUNNET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Telenor Mobil sitter inne med de opplysningene. Men om de gir dem fra seg uten at politiet er blandet inn, er heller usikkert.

Uansett, man er passe dum hvis man ringer fra en telefon som er registrert på seg selv, selv om man ringer med skjult nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Sykt! Har selv latt potensielle kjøpere få prøvekjøre bil uten at jeg har vært med. Skal ikke gjøre det igjen!

Hvordan blir dette med forsikring og slikt siden du har gitt fyren nøklene selv? Det KAN skape trøbbel! Men få anmeldt det og spre ordet rundt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor Mobil sitter inne med de opplysningene. Men om de gir dem fra seg uten at politiet er blandet inn, er heller usikkert.

Uansett, man er passe dum hvis man ringer fra en telefon som er registrert på seg selv, selv om man ringer med skjult nummer.

Politiet ble varslet umiddelbart,har vært å avlagt forklaring på politistasjonen.De kommer til å sjekke tlf-loggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Sykt! Har selv latt potensielle kjøpere få prøvekjøre bil uten at jeg har vært med. Skal ikke gjøre det igjen!

Hvordan blir dette med forsikring og slikt siden du har gitt fyren nøklene selv? Det KAN skape trøbbel! Men få anmeldt det og spre ordet rundt overalt.

Det lurer jeg også på,skal ringe forsikrings-selskapet i morgen tidlig.

Men som politimannen sa:"skal du selge bilen så må du jo på et eller annet tidspunkt gå ut av bilen"

Varslet kammaerater av meg rett etterpå som trålet E6 og nærområdet,men ikke noe å se :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så var det forfølgelse av denne bilen i natt i Oslo, høy hastighet, og politiet ga opp. Bilen sist sett ved Smestadlokket, ukjent retning etter dette!

Iflg Fjelllinjen passerte bilen bomringen på store ringvei ved Gausta kl.01.56 i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så var det forfølgelse av denne bilen i natt i Oslo, høy hastighet, og politiet ga opp. Bilen sist sett ved Smestadlokket, ukjent retning etter dette!

Politiet ga opp??? Hva f**n er det for noe tull? Klarer de ikke å gjøre jobben sin oppfordrer de automatisk til bruk av borgervern! Vanligvis er jeg en forholdsvis fredelig mann, men dette her går bare ikke an. Noe så utrolig frekt! En annen ting er å høre på et forum som dette at bilen har vært utsatt for konkurransekjøring midt på natta med politiet...tror jeg hadde blitt så desperat at jeg hadde betalt noen for å finne vedkommende...også hadde jeg gitt de(n) noen tusenlapper ekstra for å sørge for at tyven(e) ALDRI gjør noe sånt igjen! :x

Viser forøvrig at noiaen min ang. å passe på bilen er vel begrunnet. Da jeg solgte min forrige bil, en e30 325i, fikk jeg pengene av kjøper før jeg gikk ut av bilen og alikevel tok jeg med meg nøklene da jeg alene gikk inn for å skrive en salgskontrakt! :!:

Håper dette kan ende bra til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så var det forfølgelse av denne bilen i natt i Oslo, høy hastighet, og politiet ga opp. Bilen sist sett ved Smestadlokket, ukjent retning etter dette!

Hvor har du fått denne infoen fra? Passer jo forøvrig godt med passeringen av bomringen.

Politiet ga opp??? Hva f**n er det for noe tull?

Ble vel rett og slett grundig frakjørt vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har enda et sekund å hente på Rudskogen for å komme ned på tiden til en viss hvit 318iS.. Men det har nok mest med sjåføren og gjøre ja. Bilen min har nok potensiale til langt lavere runder enn det jeg hittil har klart.

Den hvite IS'n du snakker om har nå kommet i kvinnfolkets (og dermed også mine) hender :D

Skal bli spennende å se tidene den vil klare på våler og tyrifjorden i år!!!

:wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...