gosh Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 ja hva slags styling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 heisan! kjekt at folk liker bilen min har skrudd og mekkt i hele helga!! endeligt 325 motor blir orginal foreløpi ettersom lite inntekt for tia:P skal bestille opphengslageret til mellomakkslingen i morra og når den kommer blir eksos osv montert gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 rop ut om du skal kaste vekk den toliteren da... trenger du deler eller komplett motor? har brukt ledningsnettet og hjernen fra den og kjølingssystemet og.. hum litt div småting fra 320 motoren for at ting skulle passe rett i min uten større problemer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 hvordan eksos har du eller skal du ha på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 hvordan eksos har du eller skal du ha på bilen? blir orginalt til endestussene mine foreløpi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 aha, funker jo det da! er det ett nytt endestykke du har på nå eller? gir det noe grom lyd? ser iallefall meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 aha, funker jo det da! er det ett nytt endestykke du har på nå eller? gir det noe grom lyd? ser iallefall meget bra ut får se hva som skal på når monteringa skjer.. alt på bilen min var jo 325 fra før av orginalt utenom motoren hadde deilig sekser lyd før men nå har jeg satt på org. luftfilter men blir nokk bra det og Lyden ska ut potta bak og ikje andre plasser! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 blir bra det der ja! jeg tenkte mere på om du hadde ett annet endestykke, siden det er cromma, eller er det slik man setter uten på den orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 blir bra det der ja! jeg tenkte mere på om du hadde ett annet endestykke, siden det er cromma, eller er det slik man setter uten på den orginale? orginalt er tynt og spinkelt.. har skifta hele potta bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 hehe det var det jeg lurte på hva heter den bakpotta? merke altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 hehe det var det jeg lurte på hva heter den bakpotta? merke altså har ikje peiling.. kjøpte den av en kompis som jeg jobba me før for 400kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 jaja fin er den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 MEGET pen bil dette ja. Må bare føye meg til i koret der. Elsker E30 og dette var ett klasse eksmpel på hvordan man kan style og samtidig beholde linjene til denne herlige modell. Må nok føye meg til å si det samme som de andre hva baklyktene angår. Helrøde lykter er fint det, har det selv på min egen, men det "tilfører en tredje farge", hvis du skjønner hva eg mener. Min bil er grå, med svarte detaljer som lister, gummi, lykter fremme osv osv. Dette gjør at rødt bak passer ikkje inn egentlig. Derfor synes eg, selv om noen mener det er harry at du må ha mørke lykter bak og (ikke sote selv, kjøp, ellers er det teit) for å bevare en helhet, sånn fargemessig. Eg skal sifte mine så snart motoren er kommet på plass igjen... Men litt OT; Er det bare meg som mener det a en 2-dørs og en 4-dørs E30 alltid er en sedan og aldri en coupe?? Irriterer meg litt at enkelte kaller 2 dørs E30 for både 3-dørs og Coupe. Mener det ikkje er nok forskjeller på disse til at man kan kalle det en coupe. (som på f.eks E36/E46, MB 124 osv, der forskjellene er betydelige, med tanke på vinduer, takvinkel, takhøyde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 til alle dere ute der som har 320 og syns det er sprekt.. SKIFT TIL 325!! syyykt mye forskjell! ble en helt annen bil og kjøre nå! digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå