Gå til innhold

Bjørn's bmw e30!

Co|a
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisan! kjekt at folk liker bilen min :) har skrudd og mekkt i hele helga!! endeligt 325 motor :) blir orginal foreløpi ettersom lite inntekt for tia:P skal bestille opphengslageret til mellomakkslingen i morra og når den kommer blir eksos osv montert :) gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rop ut om du skal kaste vekk den toliteren da...
trenger du deler eller komplett motor? har brukt ledningsnettet og hjernen fra den og kjølingssystemet og.. hum litt div småting fra 320 motoren for at ting skulle passe rett i min uten større problemer:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, funker jo det da! er det ett nytt endestykke du har på nå eller? gir det noe grom lyd? ser iallefall meget bra ut :wink:

får se hva som skal på når monteringa skjer.. alt på bilen min var jo 325 fra før av orginalt utenom motoren :P hadde deilig sekser lyd før men nå har jeg satt på org. luftfilter men blir nokk bra det og :)

Lyden ska ut potta bak og ikje andre plasser!

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET pen bil dette ja. Må bare føye meg til i koret der. Elsker E30 og dette var ett klasse eksmpel på hvordan man kan style og samtidig beholde linjene til denne herlige modell. Må nok føye meg til å si det samme som de andre hva baklyktene angår. Helrøde lykter er fint det, har det selv på min egen, men det "tilfører en tredje farge", hvis du skjønner hva eg mener. Min bil er grå, med svarte detaljer som lister, gummi, lykter fremme osv osv. Dette gjør at rødt bak passer ikkje inn egentlig. Derfor synes eg, selv om noen mener det er harry at du må ha mørke lykter bak og (ikke sote selv, kjøp, ellers er det teit) for å bevare en helhet, sånn fargemessig. Eg skal sifte mine så snart motoren er kommet på plass igjen...

Men litt OT; Er det bare meg som mener det a en 2-dørs og en 4-dørs E30 alltid er en sedan og aldri en coupe?? Irriterer meg litt at enkelte kaller 2 dørs E30 for både 3-dørs og Coupe. Mener det ikkje er nok forskjeller på disse til at man kan kalle det en coupe. (som på f.eks E36/E46, MB 124 osv, der forskjellene er betydelige, med tanke på vinduer, takvinkel, takhøyde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...