Kenneth BMW Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja jeg lurer på om hovedlysene passer overens på disse bilene? Eller er det et dumt spørsmål ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Mener de skal gjøre det (E30/E32/E34), men kan nok lønne seg å dobbeltsjekke i en delekatalog/ETK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 hovedlyktene skal visstnok være de samme ja... står iallefall så på pakken med angely eyes jeg kjøte til e34`n ..... der står det at de er til 30/e34..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Takk for svar begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 angel eyes til e30 passer ikke! bestilte hos gs og skulle montere men da jeg skulle sette i nylyktene så passet dem ikke! var feil lykter som var i eska! dem jeg hadde fått var til e 30.fikk bytta dem i e34 lykter! festene til lyktene er da altså ikke like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 åida det var dumt. Men jeg har ikke bestilt enda... tenkte jeg skulle bestille på e-bay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 men da går det iallefall å bytta om lyktene... altså å skifte festebrakketter... det er jo en smal sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå