Dr_S Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Slenger ut noen bilder av min 318is -93. Kom gjerne med kommentarer Kan røpe at videre planer med bilen er bl.a M3 sideskjørter og har et M3 airbag ratt som jeg skal erstatte det 4-eikede med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Pen vogn blir sikkert bra til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Nydelig E36 det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Pen ja, vurdere slik baklykter selv. Pris du ga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Pen ja, vurdere slik baklykter selv. Pris du ga ? Fikk faktisk bestilt fra Schmiedmann Danmark, da de hadde en liten periode med tillatt ordrer fra Norge. Tror jeg ga ca 2000,- for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Sett bilder av denne bilen før... og den blir bare PENERE og PENERE for hver gang den vises... sist gang så jeg den hadde dne ikke angel eyes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja skikkelig fin bil du har..pen farge og , hva heter den? Såg så mørk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 We like dr_S, We like!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 NE76*** tilsvarer en ca 98 modell. Importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 NE76*** tilsvarer en ca 98 modell. Importert? Hvor mange 318iS er IKKE bruktimportert Alle bmw som går i Norge er forøvrig importert, da de ifølge informasjon som jeg sitter på er laget i Tyskland, og noen eksemplar i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Pen bil du har ja Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 NE76*** tilsvarer en ca 98 modell. Importert? Hvor mange 318iS er IKKE bruktimportert Alle bmw som går i Norge er forøvrig importert, da de ifølge informasjon som jeg sitter på er laget i Tyskland, og noen eksemplar i USA Ja, selvsagt, men denne er importert inn cirka 6 år etter. Det vil si den har gått i Tyskland 6 år før den kom til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Det var ikke solgt mange Coupe'er nye i Norge. Spesielt 318is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Ekstremt clean og fin E36. Stilrent! Hvis jeg skulle hatt en E36 så hadde det blitt noe ala dette. Cleant og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Sett bilder av denne bilen før... og den blir bare PENERE og PENERE for hver gang den vises... sist gang så jeg den hadde dne ikke angel eyes... Takker! Ja, den har fått litt nye lykter osv i det siste Ja skikkelig fin bil du har..pen farge og , hva heter den? Såg så mørk ut.. Takk! Fargen heter Lagunengrün, eller lagunegrønn metallic. NE76*** tilsvarer en ca 98 modell. Importert? Stemmer, importert -98 av Autostrada, Skien. Pen bil du har ja Dr_S Takk, det samme til deg Ekstremt clean og fin E36. Stilrent!Hvis jeg skulle hatt en E36 så hadde det blitt noe ala dette. Cleant og pent Takk! Jeg er selv meget fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå