Dr_S Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Takk for det, når man ikke har motor, må man gjøre en innsats andre steder. Hehe. Fikk dessverre ikke tid til å polere før treffet, men. Vaska den der oppe da. Og ja, øyelokk kommer det nok ikke på denne bilen nei. Ikke bakrutespoiler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 aldri vært noen stor fan av øyelokk jeg heller, men når man har angeleyes synes jeg det er nesten penere med øyelokk. Da får man skjult bruddet i ringene. Bakrutesenker synes jeg kler coupen godt. Fin bil, men det har jeg jo sagt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Var du på Våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 om det var meg du mente så hadde jeg dessverre ikke mulighet dette året. Jeg var der i fjor. Hvordan var det i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Joda, det avr jævlig bra. Knallbra vær og fine baneforhold Kjørte masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Kjørte masse! Så da regner jeg med du kommer til mandag...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Kjørte masse! Så da regner jeg med du kommer til mandag...? Jeg kommer hvis jeg får fiksa så jeg kan slutte kl 14 på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Kjørte masse! Så da regner jeg med du kommer til mandag...? Jeg kommer hvis jeg får fiksa så jeg kan slutte kl 14 på jobben Hvis ikke skulker du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg kommer hvis jeg får fiksa så jeg kan slutte kl 14 på jobben Bra! Regner med det ikke er noe problem å få 2 timer fri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 ful m tech styling? er alt orginalt? iallfall oikke orginal m3 bakfanger,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Alt er originalt. Og bakfangeren er også original, du må se på de nyeste bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så du skal selge isbilen nå! Hva skal du kjøpe nå da, M3 eller M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Snuser på E36 Touring nå...med sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bilen står på verksted for tiden...gikk noe greier i clutchen, så kom olje osv på den. Så hadde noen deler havna inn i girkassa, så det var en skikkelig jobb å få dette ut. Regner med en kostnad på ca 10 000 nå... Håper jeg får igjen bilen til uka. Lei av buss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kjipt dette da Thomas. Hvilket verksted bruker du? Trøsta får være at endestationen bussene er på jobben hos deg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå