Steffan C Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Har du kjøpt enda en E34 Touring Espen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Jepp. Lik som tds`n bare at det er 525ixA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 haha.. jaja grabba til deg da evjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Gratulerer da Evjen. Var den så billig at du bare MÅTTE ha den, eller er du møkk lei diesel? Gi oss bilder av nygliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Takk Tommy. Steffan: Ekstremt billig var den ikke, men fikk den til en ok pris. Er vel ikke drittlei diesel fordi diesel motoren er ekstremt fin til å være diesel, men når det er sagt så er det deilig å være tilbake med M50. Man kan vel kanskje si det var en kombinasjon av dette. Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen og lage en egen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 1. Tyskland ble bomtur 2. Fant bil i Norge, ja det blir touring til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 1. Tyskland ble bomtur2. Fant bil i Norge, ja det blir touring til jul Fortell, fortell . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Heisann:) Lurte på om det var greit jeg stjal et par bilder fra tråden her? Jeg som eier (go)bilen nå, å tenkte jeg skulle legge den ut for slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Heisann:) Lurte på om det var greit jeg stjal et par bilder fra tråden her? Jeg som eier (go)bilen nå, å tenkte jeg skulle legge den ut for slag Heisann! Det kan du selvsagt gjøre, moro at bilen fremdeles er i drift for å si det slik...Men hvis du skal selge den burde du vel ta noen nyere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ja, nå er den fikset opp, å all rust er tatt ) jaja, er du gal, har tatt bilder, var bare det av lista med døra jeg tebkte på for hadde ikke fått tatt bilde derfra, bare så slapp jeg å ta igjen, å legge inn på nytt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå