Dr_S Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Ja, har skjult de litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Lenge siden noen update her, fikk en liten pakke fra koed idag da.... ///M del til nøkkel m/lys Kromhåndtak, innvendige Ellers er xenonlysene mine tatt ut for tiden, må sende tilbake 1 stk defekt xenonballast (tenner) Har vel snart en ny i posten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Fikk byttet venstre panserdemper idag og, den gamle sa takk for seg i helgen og sprutet ut en masse gugge :S Fikk også satt i xenonlysene (kit nr 2) som kom i posten idag Får håpe de varer lenger enn forrige sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Sleng ut bilder med xenon lysene på da! Har sett noen ettermontering sett av xenon men de lyser veldig blått i forhold til mange original monterte sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fra min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Sleng ut bilder med xenon lysene på da! Har sett noen ettermontering sett av xenon men de lyser veldig blått i forhold til mange original monterte sett. Ikke så lett å ta noe bra bilde av de, det er et kraftig skinn i de! Men tror det ligger noen bilder på galleriet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 sinnsykt stilig bil Dr_S kul grønn farge, kule felger. rett og slett sinnsykt gjennomført. så du hadde postet de dørhåndtakene litt senere ut i forumet hvor har du bestillt de? nå har jeg fått laget en tråd til min som du sa. ikke så lett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 sinnsykt stilig bil Dr_S kul grønn farge, kule felger. rett og slett sinnsykt gjennomført. så du hadde postet de dørhåndtakene litt senere ut i forumet hvor har du bestillt de? nå har jeg fått laget en tråd til min som du sa. ikke så lett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Takk for det Mr_Man! De håndtakene bestilte jeg via koed.dk Må få de på en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 tror nesten jeg må kopiere deg på de, de var så sinnsykt stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fin bil. Kor du kjøpte den nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det er ikke en nøkkel, er bare en innsats til nøkkelen, bytter ut den med BMW logo på. Kjøpt på Koed.dk Er lys i den, som på org. Forøvrig en org BMW-del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Fant endelig ut av varme-mysteriet på is'en idag. Byttet termostaten, da ble det andre boller gitt! Nå blir bilen skikkelig varm mye fortere og den holder på varmen! Er så deilig å finne slike irriterende feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Simons eksosanlegget mitt er på dødens rand, noe som merkes tydelig på LYDEN Bakpotta har rustet løs fra eksosrøret og det er en helt vanvittig "grom" lyd nå. Jaja, jeg syns det var litt tidlig jeg da, kjøpte det sommeren 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Simons eksosanlegget mitt er på dødens rand, noe som merkes tydelig på LYDEN Bakpotta har rustet løs fra eksosrøret og det er en helt vanvittig "grom" lyd nå. Jaja, jeg syns det var litt tidlig jeg da, kjøpte det sommeren 04 Meget pen bil Ja, synes det var litt tidlig. Hatt det på 2 biler fra før av, den ene i 2 år og kunne ikke se i det hele tatt at det var på vei til å ruste i filler noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå