-Anders- Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 dette blir bra=) sinnsykt strøken is du har der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Fikk byttet venstre panserdemper idag og, den gamle sa takk for seg i helgen og sprutet ut en masse gugge :SFikk også satt i xenonlysene (kit nr 2) som kom i posten idag Får håpe de varer lenger enn forrige sett! Hva skjedde med det andre og hvor hadde du kjøpt det ?? hvliket merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Fikk byttet venstre panserdemper idag og, den gamle sa takk for seg i helgen og sprutet ut en masse gugge :SFikk også satt i xenonlysene (kit nr 2) som kom i posten idag Får håpe de varer lenger enn forrige sett! Hva skjedde med det andre og hvor hadde du kjøpt det ?? hvliket merke Ellers er xenonlysene mine tatt ut for tiden, må sende tilbake 1 stk defekt xenonballast (tenner) Har vel snart en ny i posten... Og han har kjøpt de hos www.dybvik-trading.no ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Tror merket het Kilwood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Tror merket het Kilwood Kingwood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hehe, bra noen er våkne Forresten, fikk en lite hyggelig regning i posten idag fra noe som heter TNT. Regner med dette er firmaet som sendte pakken min fra KOED og til Norge. Nå skal jeg betale de mva på 428,- kr! På Koed sa de at alle utgifter var inkludert i prisen jeg fikk av de, sånt synes jeg er fortelle halve sannheten. Er over en måned siden jeg fikk delene også...Koed; dere har mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvor kjøpte du powerfilteret??? Fulgte det med den overgangen fra luftmengdemåleren da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvor kjøpte du powerfilteret???Fulgte det med den overgangen fra luftmengdemåleren da?? Kjøpte luftfilteret hos et firma som het CrazyTuning, men det er lagt ned nå. Alt fulgte med til monteringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tok et par bilder i snøen idag, tenkte dele med dere...ja, jeg vet vinterfelgene er stusselige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Strøken den E36'n din Thomas . Har du akkurat vaska eller, veldig rein og blank den var. Men det varer vel ikke lenge, utrolig skittent og sølete overalt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Vasket og tørket med pusseskinn...hehe..nei, 1 time etter bildet ble tatt var den sølete igjen...pokkers salthelvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Liten update, gadd ikke paste alt inn her, hehe : http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 28&page=29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ble bra det der, Dr_S. Deilig å få på sommerdekka Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Takk takk!Bare jeg får surra meg til å sette på m-ratt, sideskjørt og hekkfanger snart, så er det i boks skulle en tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ser lenger oppi tråden her at det er byttet til E30 bærearmer fremme. Hvorfor det?(Dumt spørsmål kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå