Dr_S Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 E30 bærearmer har lengre levetid og er mer solid. E36 sine bærekuler er mykere enn E30 sine, siden E30 har stål mot E36 som har mer gummi. E36 skulle være mer komfortbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Liten update idag, satt inn skinnsetene med skinnkrem og monterte kromhåndtak innvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Shit, har du førerstolen i denne posisjonen når du kjører også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Haha, nei. Er du vill, hadde jo ikke sett veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 sikkelig rånestil.. .... uansett ein av de flottaste E36 her inne.. du har den nett sånn så eg ville hatt min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Haha, nei. Er du vill, hadde jo ikke sett veien Er jo flere som kjører med stolen i den posisjonen . Men de har vel litt bedre rygg enn oss, og er ikke SÅ gamle . Edit: Skal ikke kødde til tråden din mer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Så deg i go caddyen istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Er den ikke rå eller . Fikk lagt på sommerhjul igår, samt jeg dynka den ned med den sterkeste avfettinga i by'n. Lot det stå 10 min, så gikk jeg på med piasavakosten . Skal si den ble rein, og rusta kom skikkelig frem i lyset igjen, deilig også ha en bil som man ikke er så nøye med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Idag fikk jeg en ånd over meg og fikk gjort litt småfiks på bilen. Det første jeg gjorde var av med org 4-eikede rattet og airbag. Så ut med speedometeret og skrudde det åpent. Lakka nålene med vanlig signalrød lakk og en tyyynn pensel..(ikke skjelve på hånda) =) La på to strøk.. Da ble det slik: (Ja, jeg VET det er limsøl på kromringene) Ble ikke så ille synes jeg Så satte jeg på rattet, fikk hjelp av Jondepon med verktøy og litt tips Det mangler fortsatt airbag, så nå er det bare trekt med skinn og satt på BMW emblem. Så hvis noen vet om en brukt airbag til denne typen ratt, skrik ut Slik ble det da: Ellers så er slike som dette på vei i posten: Blinklys med dioder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Flott å se en bmw som ikke er overstylet med stygge lexuslykter og øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Skal få sendt skjørtene på lakk denne uka! Hvis jeg får tak i bakfangeren, går den samtidig Blir bra håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Her må du fikse skinnet rundt det svarte ser jeg Ellers pen bil, selv om jeg ikke liker denne "chrome-trenden"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå