Steffan C Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Halløys Sannermannen! Ble fett med de nye innstegslistene . Da er det bare skjørta som mangler, fått ordna lakkering til de eller?? Flotte bilder fra Strömstad også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Mr Cotte! Ble fornøyd selv jeg Blir nok lakkering til mandag ja! Prøver slenge med M3 bakfanger også som jeg henter til fredag Begynner bli komplett nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Så absolutt at din E36 beg. å bli komplett. Men for å ta en liten O.T, er det noen spesielle planer for onsdagstreffet den 05.07? Eller er det Furulund kl 19 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Ingenting er vel bestemt..noen ønsker? Kanskje ratte en tur til Skien og se hva de driver med? =) Mulighetene er mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 pen bil dette her. Du gjør mye riktig etter min mening. Ett smp, har du skiftet hele grillramma og nyrene eller har du bare byttet nyrene? isåfall hvor har du kjøpt de? har lyst på 97 nyrer jeg også, men er lite lysten på og bytte hele ramma. blir lakkeringskostnader i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Joachim, skal du ha slike nyrer (facelift) må alt byttes; dvs både ramma og krommen Det gjør mye på bilen synes jeg, er absolutt verdt det! Btw, er cabben din PP regga? Tror jeg kanskje så den på Tryvann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 JÆÆÆÆÆÆVLI fin kjerre... liker bilen din skikkelig godt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Dr_S, det var det jeg fryktet. vet det er og få tak i facelift nyrer i crome men jeg vil ha orginal look. Bilen min er inn på hellakkering nå så er lite lysten på og ha den inn på lakking igjen. Jepp, var nok cabba mi du så på tryvann. Så din der også. Møtte deg da jeg var på tur ned igjen også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Da var M3 hekken på plass! Henta den i Asker igår, han fikk min gamle + litt imellom. Ser nok litt teit ut nå med blå fanger, men skal lakkeres til uka Innsatsen skal lakkeres sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Når kommer komplett 3.2 motor og understell da? Pen bil, ser den ofte i rushen i Tønsberg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 meget pen er bilen blitt hvertfall! Digger fargen din! Samme farge som på 320 coupe'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Da har bilen fått ny olje + filter. Byttet også bensinfilter. Tok diagnose på verkstedet og konklusjonen ble at lambdasonden er defekt. Kjøpt ny idag og skal bytte den i løpet av helgen slik at den er klar for PKK etterkontroll på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Sånn kan det gå når man sitter nattevakt og kjeder seg....hehe...bestilte nettopp på bimmian.com. Sånn "xenon" interiørlyskit og kromringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Skikkelig strøøken den bilen din Dr_S! Fortjener nesten større motor og grommere understell Cleant og pent, akkurat slik jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå