Leonard Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Hhmm.. Kjipe saker, vi får se om vi finner på noe i dag. Når drar du i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 sex fungerer ja, man har lyst å sove med en gang etterpå ellers har jeg noen fine piller jeg fikk av doktor'n mot søvnløshet... problemet er vel at jeg sover 18+ timer med de... og våkner ikke av noe. ellers kan jo du google på kjerringråd mot søvnløshet http://www.nrk.no/programmer/radio/niti ... 60239.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 sex fungerer ja, man har lyst å sove med en gang etterpå ellers har jeg noen fine piller jeg fikk av doktor'n mot søvnløshet... problemet er vel at jeg sover 18+ timer med de... og våkner ikke av noe. ellers kan jo du google på kjerringråd mot søvnløshet http://www.nrk.no/programmer/radio/niti ... 60239.html 18timer?? Ja da burde du være uthvilt.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Hehe, syns seksuell tilfredstillelse hjelper godt på å sove jeg da... Try it, bare ikke del for mye informasjon om det nuvel, om det er med ei dame så er bilder helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Hehe, syns seksuell tilfredstillelse hjelper godt på å sove jeg da... Try it, bare ikke del for mye informasjon om det nuvel, om det er med ei dame så er bilder helt greit he he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 sex fungerer ja, man har lyst å sove med en gang etterpå Vi e litt lik vi 2, sånn etter sexn mene æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå