bimmerdude Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Bare et spørsmål...Ble M3 levert med slikt ratt? Ja,det ble de.Sportsratt var tilleggsutstyr, noe som de fleste har valgt på en sånn bil. Nei og nei. Det du ser på bildet der er sporstrattet og det var orinalt på M3. Det 3 ekede sporstrattet som du sikkert har i 328'en din kom i 1995 og eksistrerte ikke på den tiden den bilen der ble født. Er utrolig sjelden å se det 3 ekede rattet i en M3 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 det 3-ekede sportsrattet har jeg sett i flere M3 fra 93.. og var originalt i begge mine tidligere E36 fra 91(320 sedan) og 92(325 coupe)..ser ut som et bussratt det som er på bildet der..passer overhodet ikke inn i en M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 det 3-ekede sportsrattet har jeg sett i flere M3 fra 93.. og var originalt i begge mine tidligere E36 fra 91(320 sedan) og 92(325 coupe)..ser ut som et bussratt det som er på bildet der..passer overhodet ikke inn i en M3.. Helt enig! Kan nesten tro man kjører 316i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Det er riktig at det ser ut som ett bussratt. Men fakta er at det sitter på "alle" av M3 ene.. jeg vet hva jeg prater om har over 1200 bilder av BMW E36 på pcen her. Har en M3 det 3 ekede som ser mye bedre ut er det ettermontert.. det er hvertfall min påstand. Var ikke ekstrautstyr engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er riktig at det ser ut som ett bussratt. Men fakta er at det sitter på "alle" av M3 ene.. jeg vet hva jeg prater om har over 1200 bilder av BMW E36 på pcen her. Har en M3 det 3 ekede som ser mye bedre ut er det ettermontert.. det er hvertfall min påstand. Var ikke ekstrautstyr engang. Det stemmer nok. De første airbagrattene var ikke akkurat så smekre.. Broren min hadde en 95 M3 med tilsvarende ratt. Det føltes bare rart i den bilen, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er riktig at det ser ut som ett bussratt. Men fakta er at det sitter på "alle" av M3 ene.. jeg vet hva jeg prater om har over 1200 bilder av BMW E36 på pcen her. Har en M3 det 3 ekede som ser mye bedre ut er det ettermontert.. det er hvertfall min påstand. Var ikke ekstrautstyr engang. Det stemmer nok. De første airbagrattene var ikke akkurat så smekre.. Broren min hadde en 95 M3 med tilsvarende ratt. Det føltes bare rart i den bilen, men men... begge mine hadde dette rattet også. -93 og -96 modeller. eneste jeg var missfornøyd med på disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er i alle fall det jeg kaller sportsratt og det var mulig å bestille til M3,fra hvilket år skal jeg ikke si sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er et annet som forøvrig sitter i en 98mod M3 og satt der når den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er i alle fall det jeg kaller sportsratt og det var mulig å bestille til M3,fra hvilket år skal jeg ikke si sikkert Dette rattet sitter på mange sene 328i. Er på veldig få M3. Er litt usikker på om det var opsjon på M3 også. Har vel sett det på en M3 men da var det sikkert montert av eieren. Sporstrattet til M3 så nesten lik ut som standardrattet bortsett fra noen knaster øverst. Det rattet var ikke mulig å få på da min 328i var ny. Derfor har den det heller ikke. Fordi min er en 1995 modell fra mai mnd. Nesten alle 328i fra 1996 mod. (1995 9/10 mnd.) har dette rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er et annet som forøvrig sitter i en 98mod M3 og satt der når den var ny Det er standardrattet i M3 av sen årgang. Noen andre ikke M3 har det også, sikkert ekstrautstyr på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er et annet som forøvrig sitter i en 98mod M3 og satt der når den var ny Det er standardrattet i M3 av sen årgang. Noen andre ikke M3 har det også, sikkert ekstrautstyr på de. Jeg har dette rattet i bilen min. Ett av de finere rattene vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her er et annet som forøvrig sitter i en 98mod M3 og satt der når den var ny Det er standardrattet i M3 av sen årgang. Noen andre ikke M3 har det også, sikkert ekstrautstyr på de. Jeg har dette rattet i bilen min. Ett av de finere rattene vil jeg påstå. Er det samme rattet som sitter i bmw m5 e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Snakket med gs i dag, får delene i morgen og etter litt diskusjon fikk jeg faktisk et meget bra tilbud ! Så delene kommer til torsdagen *pluss i boka for gs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Syns dette er det fineste av rattene jeg. Hvis noen har ett til salgs så si gjerne i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Her er et annet som forøvrig sitter i en 98mod M3 og satt der når den var ny Det er standardrattet i M3 av sen årgang. Noen andre ikke M3 har det også, sikkert ekstrautstyr på de. Jeg har dette rattet i bilen min. Ett av de finere rattene vil jeg påstå. Er det samme rattet som sitter i bmw m5 e39? Ja, stemmer det. Men det har litt mer knapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå