Gå til innhold

Månedens bil juli 2005

Share

Anbefalte innlegg

Månedens bil juli 2005

0507_00.jpg

Sent, men godt - lekker E39 touring!

Bil

1998 BMW E39 528iAT

Eier

Hans / bmwmpower

Eksteriør

Cosmossort met, org bmw 2001 lykter med xenon, hvite blinklys rundt, 9,5x18" BMW Motorsport Parallell med 265/35, M understell, org M5 fanger (ikke m-tech), facelift grill.

Interiør

M5 lister, sportsseter i sort montana skinn, polert edeltre, kommunikasjonspakke, M-multifunksjons ratt, ellers det meste av utstyr.

Stereo

BMW med 10 høytalere og sub.

Motor

Standard 2,8l med sportsfilter.

Annet

Planer for fremtiden er M5 speil og bakpotte. Fint med forslag på eksospotte da jeg ikke finner mange med doble rør til touring.

0507_01.thumb.jpg 0507_02.thumb.jpg 0507_03.thumb.jpg 0507_04.thumb.jpg 0507_05.thumb.jpg 0507_06.thumb.jpg 0507_07.thumb.jpg 0507_08.thumb.jpg

Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bimmers.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere som månedens bil juni!

Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå!

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå!

Patrick B

Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja :) Kom aldri noen M5 i touring E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick B

Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja :) Kom aldri noen M5 i touring E39.

Det ble vel laget noen FÅ stykker som bare gutta i BMW kjørte rundt i? Har hørt noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...