Gunnar Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Månedens bil juli 2005 Sent, men godt - lekker E39 touring! Bil 1998 BMW E39 528iAT Eier Hans / bmwmpower Eksteriør Cosmossort met, org bmw 2001 lykter med xenon, hvite blinklys rundt, 9,5x18" BMW Motorsport Parallell med 265/35, M understell, org M5 fanger (ikke m-tech), facelift grill. Interiør M5 lister, sportsseter i sort montana skinn, polert edeltre, kommunikasjonspakke, M-multifunksjons ratt, ellers det meste av utstyr. Stereo BMW med 10 høytalere og sub. Motor Standard 2,8l med sportsfilter. Annet Planer for fremtiden er M5 speil og bakpotte. Fint med forslag på eksospotte da jeg ikke finner mange med doble rør til touring. Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 En slik kunne jeg ha tenkt meg ja. Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Fin bil, skal eg ha meg stasjonsvogn en gang så sier ikke eg nei til en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 meget pen den ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Sprek og fin familiebil det der jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Den var strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 pen bil ja. drømme bilen detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Flott bil! De felgene kler E39 veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Gratulere som månedens bil juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Gratulere som månedens bil juni! Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Nice bil det der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Gratulere som månedens bil juni! Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå! Patrick B Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja Kom aldri noen M5 i touring E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Gratulere som månedens bil juni! Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå! Patrick B Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja Kom aldri noen M5 i touring E39. Det ble vel laget noen FÅ stykker som bare gutta i BMW kjørte rundt i? Har hørt noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå