Gå til innhold

Månedens bil juli 2005

Share

Anbefalte innlegg

Gratulere som månedens bil juni!

Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå!

Patrick B

Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja :) Kom aldri noen M5 i touring E39.

Ja! Emblemtrimma eller ikke, som sagt alt var m5, og da var det skiggelig emblemtrimma!

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere som månedens bil juni!

Nydelig bil ja! Bare for å få en ting oppklart..Det kom ikke m5 e39 i touringutgave? Tro det eller ei, men jeg så en for noen uker siden, sto m5 på den med alle fangere/speil felger osv som er på m5! Tenkte det er vel en m-tech helt til jeg så hekken med 4 stk potter ut der bak!! Mulig den bare var ombygd noe jeg går ut i fra, men fy faen hvor rå!

Patrick B

Du har nok sett en emblemtrimma E39 ja :) Kom aldri noen M5 i touring E39.

Ja! Emblemtrimma eller ikke, som sagt alt var m5, og da var detskiggelig emblemtrimma!

Patrick B

Har tidligere sett en slik en jeg oxo, hvis den var emblemtrimma så var det gjort en grundig jobb. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Gratulerer med månedens bil!

Men jeg mener å ha lest noe om at det var en grunn til at E39 M5 ikke kom i stv? Fordi man får jo E34 M5 i stv og mye tyder jo på at det kommer en E60 M5 stv, spionbilder osv fra bilnorge.no var det vel... Noen flere som har hørt noe om denne "grunnen" ? Har sett et bilde bakfra av en slik kopi, ser helt verst ut... Men har til gode å se en med motoren :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, men er ikke personlig noen stor fan av chrome lister utvendig, og treverk inni.

Ja må innrømme de ser mer sportslig ut innvendig med metallister, Foreldrene mine har en 2001 mod e39 525 touring, med grått skinninteriør og metallister, og M-sportsratt, faktisk nesten samme farge på bilen som den her.

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel laget noen FÅ stykker som bare gutta i BMW kjørte rundt i? Har hørt noe sånt...

Stemmer det! Det ble ihvertfall laget én. Mener det var Gerhard Richter som kjørte rundt i den. Han er sjef for utviklingsavdelingen hos BMW M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...