gsrl Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Tenkte jeg måtte slenge inn litt før/etter bilder her av bilen min etter bytting av samtlige lykter:) Snart kommer bodykittet også *Glede seg* Vært fint å fått litt tilbakemeldinger Før: Etter: Før: Etter: Samtlige lykter er av merket InPro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja det synes jeg ble meget så bedre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Blei på en måte en ny bil bra..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Lekkert Skiftet frontlykter og blinkere selv? Komplisert? Vurderer å gjøre det samme. Baklyktene har jeg veldig sansen for Sedan du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 En til som har skjønt de nye lyktene til E36 Pent! Men du må få vekk de fæle orange pærene, lakk de sølvfarga eller kjøp blanke pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Gjorde seg det! Hvilket bodykit er det du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Gjorde seg det! Hvilket bodykit er det du skal ha? Tja, er ikke rare greiene egentlig sånn sett. Bestemte meg for at oppgraderingen av lyktene var hovedprioritet, så kom stæsjet rundt omkring på bilen i andre rekke. Ville ha en mest mulig clean look på bilen, så jeg har gått for dette: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=827 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=79 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=818 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5716 Tror at med alt dette påmontert, vil bilen bli ganske så pen å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Da var bilen blitt komplett, hvertfall nå i første omgang. Syntes selv at bilen fikk en nice clean look. Er råfornøyd. Bilder følger under. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Den ble fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Pent, men som alltid - m-tech sidelister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Blei bra Har du bare satt hvit blinkers på ene siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Pent det der, ja. Få på M3-speil og chrome-potter så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Blei bra Har du bare satt hvit blinkers på ene siden? Hehehe, lurte på hvor lang tid det tok før noen merka det Den ene sideblinkersen var ødelagt i skrufestet, så jeg må finne på en slags jallaløsning på det der. Er uansett en bagatell som blir fixa ganske så snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Malmkaia i Narvik i bagrunnen ser jeg.. Liker di baklyktene dine veldig godt da. E36 e bare fint d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 ..vart ikkje verst dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå