Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Tenkte jeg skulle lage meg et skilt til å ha framme på bilen min over helga men er veldig usikker på hva som skal stå.... noen som har noen forslag????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 BMW POWER!!! eventuelt M power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 d er ikke en m bil..... ikke m power...... liker best 6?? jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 ikke noe ".....-power" og som kjell rune sier, det er ingen M, så derfor heller ikke M på skiltet. Hva med "csi turbo" som du selv kaller deg, og som bilen faktisk er`? Hvor lager du dette skiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 er ikke en turbo. d er m5 maskin i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Hva med BMW 636 CSI ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 er ikke en turbo. d er m5 maskin i den.. Jepp, men jeg mener å huske at det skulle monteres turbo på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 har vært. jeg monterte en i den for noen mnd siden og den levde ikke lenge når gutta boys skulle skifte reg kjede og hektet den feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 har vært. jeg monterte en i den for noen mnd siden og den levde ikke lenge når gutta boys skulle skifte reg kjede og hektet den feil. Det måtte jo være litt dumt. Men, man lærer av så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 glad d ikke var min feil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 636csi 24v 6??csi 24v CSI 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Trur d må bli noe sånt som: Bmw 6?? kansje... skal lage et til konebilen også, der skal det stå: Konebil.... Lager det på en sjappe rett nedi høgget her, 220kr pr skilt... meget bra også, ikke noe folie ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 er ikke en turbo. d er m5 maskin i den.. Jepp, men jeg mener å huske at det skulle monteres turbo på den. Har intercooler og en splitter ny stoor turbo så det blir nok turbo etterhvert ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 har vært. jeg monterte en i den for noen mnd siden og den levde ikke lenge når gutta boys skulle skifte reg kjede og hektet den feil. Skiftet de bare kjedet og ikke dreva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 skiftet heeele dritten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå