Frode H. Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Da var det endelig klart for en makeover av min 318ti Compact. Har hatt forskjellige deler liggende en stund men det har ikke passet slik at jeg har fått montert de før nå. Etter en liten innspurt nå i helgen er endelig alt på plass og det var klart for å ta noen nye bilder. Det som er nytt er frontfanger, grill, sidelister, skjørter og speil. Først et bilde av slik den var: Og så et par etter at div. M-Tech utstyr er på plass: Skal få tatt noen bedre bilder ved en senere anledning da disse ble litt mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Lekkert Frode! Hvit bil kan bli skikkelig nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 aah..fy faen som den m-tech fronten forandrer bilen..rånice.. hvor mye du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 hvor mye du ga for den? Jeg kjøpte den brukt og gav 2500,- (orginal). Da manglet det gitter, luftkanaler og en list. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 oki.. ja bilen ble nice.. minner meg stygt bare om at jeg må få tak i m3 speil og m-tech front..men var de pengene da..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Ble utrolig clean & nice det der ja! Grattis med med "ny" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 den ble pen ja. jeg liker ikke hvite biler så godt jeg men den ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Ble kjempebra,jeg hadde en lik compact tidligere bare i violettrot farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Hva slags eksos er det du har satt på? Ser veldig fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takker for tilbakemeldinger, folkens! Godt det ikke bare var meg som likte forandringen. Eksosen er en bakpotte fra Sebring. Måtte skjære ut litt ekstra i fangeren for at den skulle passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 M-tech gjør susen - som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Ble bra dette ja Frode H. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg begynner å like compact`n meeget godt nå... den der var skikkelig fin... litn racer jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Du må kjøpe M-tech spoileren til hekken.... Den er utrolig pen til Compact.. Jeg hadde den på min gamle Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 *vifter med et norskt flagg* Hurra for hvite compacter! Det er skikkelig gøy å se forandringene. Pent ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå