jcvold Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 ser at os bildeler har tilbud på grenrør til m50, noen som har dette? funker d? får man mer effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 jeg har min egen mening om dette.. jeg tror ikke man henter noe som helst på denne motoren på dette pga att d orginale røret er så fint og rett. og d er nesten ikke noe og hente på ett slikt uansett.. men vist du planlegger og gjøre mere med motoren er d jo håp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Grenrør har ikke den store effekten på vanlig orginale sugemotorer. Turbo motorer derimot...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Du kan risikere å få grommere lyd da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 jeg bruker vertfall ikke 4500 for og få litt grommere lyd... hører bedre tikkingen og da vist motoren tikker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg har grenrør på min M50b25 men ikke av den typen som OS/GS selger. Det ga ikke noen voldsom effektøkning tror jeg(maks 5 HK), men det er vanskilig å si ettersom motoren endret karakteristikk, men den er nå veldig villig i området 5000-7100 ondreininger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Sikkert bra det grenrøret, men neppe mer enn ca 5 hk å hente som GeRo nevner. Du får nok grommere lyd, men lønner seg mer å montere sammen med andre ting (trimkammer, filter og effektanlegg). Alene er det nok lite å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Si du handler trimkam,alene er det ikke så voldsomt merkbart. Du handler chip for å få mere turtallsvillig motor,da vil du virkelig merke kammen! Også går du bort å topper heila driten med grenrør! Først da vil du merke at grenrøret virker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 så porter du toppen litt og. for uten porting vil du merke liten forskjell av kammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Er virkelig chip og porting nødvendig? Blir sikkert optimalt med det, men tror du merker bra effekt uten også Porting er for mye styr. Chip merkes best i mellomregisteret. Etter det flere her inne har sagt, så mistes noe effekt på topp turtall og det er jo ikke hensikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Vil jeg merke noe forsjell med ett slikt grenrør visst jeg har filter og effektanlegg fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå