cmn Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Jeg har en Fujitsu-Siemens Amilo A7640. På den starter vifta når pc'n starter, men det er en knapp så jeg kan slå av vifta hvis jeg vil (og det vil jeg, for den bråker!). Når er det egentlig nødvendig å bruke vifta? Når jeg spiller, laster ned?.. Slår vifta seg på automatisk når den trengs, dersom jeg slår den av? Håper på hjelp her!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Den skal styres automatisk. På endel billig-pcer med idiot-cpu (ikke mobile) så vil den gå mer eller mindre hele tiden. Sånn erre. Du vil jo merke om den blir veldig varm, når du spiller er det sikkert lurt å skru den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Med Speedfan kan du justere styrken (hastigheten) på viften... Og se temperaturer på nesten alt.... Last ned her: http://demptd.net/page.php?id=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ok. Takk! Det står HD0: 35C Temp1: 75c. Akkurat hva vil det si? At harddisken er 35 grader C? Hva betyr den 75C? Dersom vifta ikke starter automatisk, ved hvor mange grader bør jeg starte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå