PenguiN- Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Noen her som kunne tenkt seg å være med / vet noe om et BMW treff i nordnorge? Jeg har arrangert Opel Calibra treff (da jeg var eier) her i Harstad, hjembyen min. Det var en stor suksess med råning, grilling, pilsing, premiering osv. Jeg arrangerer gjerne et liknende treff for tysklands EKTE skjønnhet, BMW. Kanskje noen har tips til hvor et slikt treff kan holdes her oppe i troms/nordland fylke? Hadde vært dritfett med skikkelig BMW treff, hvor man treffes, får inspirasjon, blir kjent og får sjekke ut andre fete bmw`er! Si ifra om noen har tips/interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 hvis det blir noe treff i nerheten av sortland/harstad området så er ivertfall jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Hva med å prøve å komme på sommertreff vol.2 26-28 august? Jeg skal dit, og det hadde ikke vært meg imot å hilse på noen bmw entusiaster fra Nordland og Troms. Var skuffende lite av dem på acr i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg kommer på sommertreff vol.2 Det er det som er i Mo i Rana, ja? (på ACR) Jeg så forresten sist gang jeg var der en med bimmers.no i småvinduene bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg kommer på sommertreff vol.2 Det er det som er i Mo i Rana, ja? (på ACR) Jeg så forresten sist gang jeg var der en med bimmers.no i småvinduene bake Jepp, på Acr. Jeg og en kompis med riskoker tar turen oppover i år også. har montert laptimer nå, så da skal vi få kontroll på rundetidene.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Skal se om jeg klarer å få rota meg bortover til det treffet. Men garanterer intet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 hvis det blir noe treff i nerheten av sortland/harstad området så er ivertfall jeg med Er du fra sortland du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå