Espenlis Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 For et og et halvt år siden ble jeg påkjørt av en annen. Hele høgresiden min ble ødelagt. Bulker osvosv. Men, alt ble ordnet igjen ved et karosseri-verksted. Hele siden ble lakkert opp igjen, alt såg bra ut. Helt til i forrige uke. Da fikk jeg se bobler i lakken ved bakskjermen. Etter nærmere gjennomgang av siden, fant jeg flere plasser med bobler, og rustflekker. Hva bør gjøres?? Har snakket med IF idag. De ba meg kontakte verkstedet og de skal igjen kontakte en takstmann. Hva tror dere kommer til å skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det bør vel skyldes på verkstedet som utførte jobben.... er vel noe slurv i grunnarbeidet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det her bør ordnes opp av lakkverkstedet, og det skal da ikke koste deg en krone. De kan skylde seg selv for å ha gjort jalla arbeid! Forsikringsselskapet kan vel ikke gjøre noe med dette. De har vel allerede betalt for reparasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Her ser dere boblene som sakte men sikkert kommer frem i lakken. Siden det var forsikringsselskapet som henviste meg til denne plassen så har de vel noe med dette å gjøre. Vil verken verkstedet eller selskapet gjøre noe med dette, bytter jeg forsikringsselskap og går til sak. Eventuellt TV2 hjelper deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Enig med de andre. Her er det lakkverkstedet som har gjort en dårlig jobb. Dette skal de ordne alene eller sammen med ditt forsikringsselskap uten at det skal koste deg noe. Stand pau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå