Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Off... sitter her med telefonen i hånda og venter på at de skal ta telefonen på verkstedet på GS Bildeler.... har sotte i over 20 min nå...... lei ja...... utrolig kjedelig musikk de har også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 okey.. nå er d nok... nå har jeg passert 30 min så jeg legger på! For noen folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Slik er det nå jevnt over når det gjelder slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 ring OS istedet da. Bedre sevice skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 ring OS istedet da. Bedre sevice skal du lete lenge etter! Og ikke minst: bedre ventemusikk! den knall sangen da! sitter her og digger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 30min er rett og slett helt sinnsykt lenge på et bilverksted\firma. Generelt 30min i telefon er lenge!! Håpløst. Men de tar det igjen på leveringstid og service ellers da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Snakket med gs på torsdagen om en bestlling av masse deler, men hakke fått noe svar enda, dårlig ass ! Firmaer tjener sinnsykt bare på å følge opp kundene sine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Fornøyde kunder kommer tilbake. Utrolig få som skjønner det....dumt. Men dette er jo typisk norsk og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 ja jeg og bestilte en list fra gs for 14dager siden.... ikke kommet enda.... helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det verste jeg vet er folk som ikke følger opp hver kunde, får et negativt syn med en gang... Feil at kundene skal kontakte de over en gang før de får et ordentlig svar tilbake..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 os funker nå bra i allefall. leverer til og med før tiden de lovte da blinkersene mine ikke var på lager. bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 os er supert d. skaffer alt og til riktig pris og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Et nøkkeltips for enhver slik bedrift er uansett å kontinuerlig følge opp og gi god informasjon. Selv om en ordre viser seg å ta litt tid så vil man gjerne få forståelse så lenge kunden hele tiden blir oppdatert ang situasjonen og hva som skjer. Å bygge opp et godt rykte krever sånn sett mye arbeid men vil selvfølgelig på sikt være lønnsomt. Gode erfaringer/rykter sprer seg som regel mye langsommere enn dårlige. På samme måte kan en bedrifts som har bygget opp et godt rykte over tid _veldig_ fort miste dette hvis de ikke fortsetter å stå på for å opprettholde dette. Det er forresten konstatert at en kunde som har hatt et problem med et produkt fra en bedrift/butikk, men som har blitt fulgt opp/hjulpet på en bra måte av butikken i etterkant, faktisk er _mer_ trofast enn en kunde som ikke har hatt noen problemer i det hele tatt. Poenget er at alle butikker før eller senere vil komme opp i 'problemer', det som skiller dem fra hverandre er hvordan de velger å håndtere det når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg ente faktisk oppe med å bestille den delen jeg trengte på Schmiedemann i Skien, har ikke kommet gjennom på telefon der idag men de var utrolig flikne til å svare på mail... De hadde også delen på lager i Danmark så de hadde kortest leverings tid.. og ikke minst... Prisen ... Schmiedemann skulle bare ha halvparten for den delen jeg skulle ha i forhold til GS/OS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Har handlet fra OS og GS flere ganger, men har faktisk bedre erfaring med GS når det gjelder dette.. Sendte en mail med forskjellige deler jeg trenger den 05.07.05 og har enda ikke fått svar! Normalt pleier jeg å mase, men ikke denne gangen.. Det er heller ikke første gang. Sist gang jeg ventet lenge, ringte Ove meg opp igjen. Men da hadde jeg kjøpt komplett senkesett hos Autotrio, men bestilte alikevell resten hos OS. Men en ting skal OS ha, ringer du er du garantert Veldig god service , det er bare det at det er så sjelden jeg har tid å ringe, for du må regne med en del venting i telefonen Regner med du også leser dette Ove , men håper du tar kritikken med godt mot, for det er ikke ment så negativt som det kanskje kan høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå