Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off... sitter her med telefonen i hånda og venter på at de skal ta telefonen på verkstedet på GS Bildeler.... har sotte i over 20 min nå...... lei ja...... utrolig kjedelig musikk de har også.... :evil:

Skrevet
ring OS istedet da. Bedre sevice skal du lete lenge etter!

Og ikke minst: bedre ventemusikk! den knall sangen da! :) sitter her og digger nå... :P

Skrevet

30min er rett og slett helt sinnsykt lenge på et bilverksted\firma. Generelt 30min i telefon er lenge!! Håpløst. Men de tar det igjen på leveringstid og service ellers da. hehe

Skrevet

Snakket med gs på torsdagen om en bestlling av masse deler, men hakke fått noe svar enda, dårlig ass ! Firmaer tjener sinnsykt bare på å følge opp kundene sine !

Skrevet

Fornøyde kunder kommer tilbake. Utrolig få som skjønner det....dumt. Men dette er jo typisk norsk og da :?

Skrevet

Det verste jeg vet er folk som ikke følger opp hver kunde, får et negativt syn med en gang... Feil at kundene skal kontakte de over en gang før de får et ordentlig svar tilbake..!

Skrevet

Et nøkkeltips for enhver slik bedrift er uansett å kontinuerlig følge opp og gi god informasjon. Selv om en ordre viser seg å ta litt tid så vil man gjerne få forståelse så lenge kunden hele tiden blir oppdatert ang situasjonen og hva som skjer. Å bygge opp et godt rykte krever sånn sett mye arbeid men vil selvfølgelig på sikt være lønnsomt. Gode erfaringer/rykter sprer seg som regel mye langsommere enn dårlige. På samme måte kan en bedrifts som har bygget opp et godt rykte over tid _veldig_ fort miste dette hvis de ikke fortsetter å stå på for å opprettholde dette.

Det er forresten konstatert at en kunde som har hatt et problem med et produkt fra en bedrift/butikk, men som har blitt fulgt opp/hjulpet på en bra måte av butikken i etterkant, faktisk er _mer_ trofast enn en kunde som ikke har hatt noen problemer i det hele tatt. Poenget er at alle butikker før eller senere vil komme opp i 'problemer', det som skiller dem fra hverandre er hvordan de velger å håndtere det når det skjer.

Skrevet

Jeg ente faktisk oppe med å bestille den delen jeg trengte på Schmiedemann i Skien, har ikke kommet gjennom på telefon der idag men de var utrolig flikne til å svare på mail... De hadde også delen på lager i Danmark så de hadde kortest leverings tid.. og ikke minst... Prisen ... Schmiedemann skulle bare ha halvparten for den delen jeg skulle ha i forhold til GS/OS.... :oops:

Skrevet

Har handlet fra OS og GS flere ganger, men har faktisk bedre erfaring med GS når det gjelder dette.. :roll:

Sendte en mail med forskjellige deler jeg trenger den 05.07.05 og har enda ikke fått svar! :?

Normalt pleier jeg å mase, men ikke denne gangen..

Det er heller ikke første gang.

Sist gang jeg ventet lenge, ringte Ove meg opp igjen. Men da hadde jeg kjøpt komplett senkesett hos Autotrio, men bestilte alikevell resten hos OS.

Men en ting skal OS ha, ringer du er du garantert Veldig god service :D , det er bare det at det er så sjelden jeg har tid å ringe, for du må regne med en del venting i telefonen :?:roll:

Regner med du også leser dette Ove :oops: , men håper du tar kritikken med godt mot, for det er ikke ment så negativt som det kanskje kan høres ut :roll::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...