mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 jeg og vil være med... er fra molde jeg og. Jeg og.. Hehe?? Jeg kommer kanskje oppover en tur snart. Jasså... da må du si ifra så jeg får se skuta di... Spørs vel om det blir en 520 tur gitt. Litt for sprede hjul til å farte så langt med 328'n. Kjell Rune vil ha meg oppover så vi får tatt en pils.. Hehe.. Compact'n er forholdsvis demontert om dagen oxo så. Går sakte fremover. Men blir nok bass snart. Men såklart, kan jo si ifra om det evt blir noe. Er 5timers tur, så er jo ikke all verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Kan slenge avgårde en anbefaling om å komme denne helga... er Jazzfestival her nå og et sinnsykt uteliv... men det blir kansje litt tidlig ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Kan slenge avgårde en anbefaling om å komme denne helga... er Jazzfestival her nå og et sinnsykt uteliv... men det blir kansje litt tidlig ... Ja, spørs det altså. Blir nok ihvertfall ikke før i neste uke. Men var det ikke noe gatebil styr da a? Eller var det bare oppspinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Det er iallefall det som sies på ryktebørsen... jeg har enda ikke sett noe på internett sidene til de som skal holde det treffet men.... men kan jo håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Det er her i Molde det skjer vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Det er her i Molde det skjer vettu. Hmm... Nå ja.. Vi får ikke overdrive.. Hehe.. Ikke at det tar av på Toten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Da er det iallefall bekreftet fra høyeste hold.... :) http://www.gatebil.no/index.php?id=465&pageid=116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 han påstår han skal kjøre 520........ men d vil vi ikke ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 han påstår han skal kjøre 520........ men d vil vi ikke ha noe av Nåh!! D går ikke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Jo blir det.. Evt kanskje toget.. Om det går noe oppover.. Orker ikke humpe av gårde med compact'n.. Alt for langt for det. Blir sikkert ikke ferdig med stereoanlegget til da heller så.. Hehe. Er jo ssååååååå træg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Jo blir det.. Evt kanskje toget.. Om det går noe oppover.. Orker ikke humpe av gårde med compact'n.. Alt for langt for det. Blir sikkert ikke ferdig med stereoanlegget til da heller så.. Hehe. Er jo ssååååååå træg da.. Det går tog ja... men da må du nok ta bussen den siste biten... ca 1time... eller at noen komer og henter deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Jo blir det.. Evt kanskje toget.. Om det går noe oppover.. Orker ikke humpe av gårde med compact'n.. Alt for langt for det. Blir sikkert ikke ferdig med stereoanlegget til da heller så.. Hehe. Er jo ssååååååå træg da.. Det går tog ja... men da må du nok ta bussen den siste biten... ca 1time... eller at noen komer og henter deg..... Blir fly muligens da, får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå