BmwE92 Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Vurderer sterkt og kjøpe meg 18" felger på GS bildeler. koster jo bare 12.351,- http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5402.jpg Noen som har erfaring med disse felgene? Eller felger fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 har kjøpt felg/dekksett av gs bildeler flere ganger å har bestandig vært fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Har kjøpt ett sett 17" og ett sett 18" fra GS, og har ikke noe å klage på der Bra service også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Veldig pene felger, har vurdert de samme i 19" til bilen min! Men må vente med nye felger til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg kjøpte felgene til compacten hos GS Bildeler. Er veldig fornøyd med både service, leveringstid og resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 ...eg kjøpte diesse felgane på min Cab i sommar! Kjempefornøygd med alt! ...tok versjonen som er med breidare felg bak. Sjå bilder i mitt galleri!...fleire kjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Felger fra GS Bildeler er billige og bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå