cc300 Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Er det bare jeg som har problemer flere ganger i uken med å få tilgang til bimmers.no, eller er det serveren og/eller kapasiteten som er dårlig? Hørte jeg kronerulling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg har ikke kunnet koble med på på over ett døgn nå jeg! Kom på nå. I hele går var sidene nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 samme her..har vært sånn for meg flere ganger før, men nå har det vært ganske bra en periode, så kom det på nytt nå i natt.. hos meg pleier det å funke og lukke nettleser-vinduet og åpne et nytt i steden. da funker det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 I går var nok hele serveren / linja nede ja, da hjelper det lite å åpne et nytt vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 ping timeout i lange tider ja :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Eneste problemet jeg har hatt er at jeg ikke har kommet inn på siden det siste døgnet, eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Har litt trøbbel med serveren sidene ligger på for tiden. Rebooter av seg selv, og etterpå blir det trøbbel med webserveren slik at sidene på den ikke funker. Er noe drit. Og ja, er riktig som dere sier, var nede fra ca. 14:30 i går til 12 i dag. Håper å få stabilisert ting etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå