jcvold Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 så en ny reklamefilm for fishermans`friend i går,da er det en dude som står på taket til en gul E 28, som kjører rundtom i en by.fin bil! flere som har observert dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jepp... men var det ikke en e12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jepp... men var det ikke en e12? Det stemmer, det var en e12, den hadde de første "småe" baklyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 var det jeg syns jeg så... men det såg jo ut som et riiimelig greit eksemplar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 E12 ja. Morsomt at de har med en slik gamling! Sikkert noe for "GSS" den der reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Ja, den skulle jeg likt å hatt på maskina mi. Ingen som har det? Det verste er jo at jeg enda ikke har klart å se den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 vittig den ja. e12 er spesielle biler og kan bli veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 ...det er ein artig reklame film, med ein vakker e12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Fint at noen har øynene åpne for de klassiske, eldre BMW'ene synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå