Diesel power Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Makan t tosk http://www.compfused.com/filedl1/21cdiqbvwse/do_not_jump_on_cars.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Tror ikke han gjør det igjen med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Greit at fyren var en idiot, men synes straffa var vel hard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Greit at fyren var en idiot, men synes straffa var vel hard! Uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Han levde jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Han fortjente det noe så vanvittig ha ha ha jævla idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Greit at fyren var en idiot, men synes straffa var vel hard! Uenig. Enig med Kilronan her jeg ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Han fikk absolutt som fortjent. Hadde nok gjort det samme. Kanskje han burde kjørt over han også? (OK. Kanskje litt drastisk den siste der da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 haha "Stop the camera and start worrying about your friend" var hvertfall EN som hadde IQ der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Jaja...han var jo tydligvis ute etter å lage faen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 hahahahahahahhahahahah!!!!!! Er det mulig å være dum eller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Jeg ville gjort akkurat det samme! full pinne og bråstopp var helt på sin plass.. for noe dass som gjør slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Greit at fyren var en idiot, men synes straffa var vel hard! Seriøst? Straffa var ihvertfall ikke hard. Ripe opp lakken ernesten det værste som kan skje med en bil! Hadde gjort akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Vel, tror egenltig dere heller hadde gått ut av bilen og kastet mannen av. For det som skjedde på filmen er jo livsfarlig og man kunne blitt tiltalt for uaktsomt drap hvis det hadde gått ille... Jeg er enig med Tort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Fortjent! En typisk dum "se så tøff jeg er, jeg bryr meg ikke om noenting" amerikansk ungdomskultur.... blir like oppgitt hver gang jeg..! Jeg kan på en måte skjønne bilføreren; det kommer en kar å hopper opp på panseret ditt helt sånn uten videre på kveldstid i byen. Du vet aldri hva han har i tankene, mange kan da få panikk å bare trykke gassen i bånn, men da karen ikke falt av panseret bråbremste han. faktisk ikke så usansynlig hvis dere tenker dere om... Men makan til kamerat han fotokaren, gjenspeiler litt av det jeg sa først . Skadde folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå