Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja d syns jeg var en råtten pris for å få lagt på noen dekk!!! enig der! mesten en høvding jo :/ betalte 50 spenn jeg . her på det lokale verkstetet hehe! men da kjenner jeg en som jobber der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Legger om dekk selv, er jo ikke så vanskelig så lenge man har hjulomlegger og måleutsyr for balansering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Bror kjøpte seg noen vnterdekk der, og de fungerte helt ypperlig! Har han sjekket om de er beregnet på "europeisk vinter" eller på "nordisk vinter" det er stor forskjell på dette. Tror ikke han sjekket dette, men de fungerte som sagt ypperlig på den vannvittige vinteren vi hadde i år. Gummien var myk og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Betalte 590 jeg, av med gamle og på med nye på mine 19 tommere. Sikkert helt greit., ikke vet jeg. Prøvde rundt om, men dette var vanskelig siden jeg ikke hadde kjøpt verken dekk eller felger oss de forskjellige dekk omleggere her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 hehe på VT-dekk koster det 300kr dekket for å få lagt om!(dvs 1200kr for de som ikke er så flinke i matte ) svindel ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Fant dekk til bilen min der ja Pirelli P-Zero i 295/30/18 til 2259,- pr. dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oterhals Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 www.interdekk.no ligger under www.dekkonline.no i pris Har handlet der før og veit om mange andre som har gjort det Aldri noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 men på dekkonline er det med frakt, det er det vell ikke på interdekk viss jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 80,-/dekk i frakt fra Interdekk ved 4 stk. Levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå