///Magnus Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 SENDER TILBUD PÅ DELER SOM FORESPURT. DETTE ER KUN DET SENKESETTET SOM VIKAN SKAFFE TIL DIN BIL, JUSTERBART OPP TIL 60 MM BAK OG FORAN, MED KONI. ØSættet består af 4 stk. korte Koni sportsstøddæmpere + 4 stk.AP fjedre. Undervognen er højdejusterbar foranaksel (opp til 60MM) og bag-akslen (opp til 60MM). AP Sportsfahrwerke producerer nogle af de absolut bedste undervogne i verden. At det er den bedste kvalitet overhovedet, vidner deres garanti om, der er fx. livstidsgaranti på deres fjedre - denne garanti er AP sportsfahrwerke den eneste producent på markedet der giver! Dette er en del av svaret fra Schmiedmann, så det er nok justerbart i høyde. Sjekk www.schmiedmann.no ang AP fjærer. De hadde visst ikke kun fjærer til min bil, så må evt kjøpe hele det her justerbare settet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 hva med H&R fjærer fra www.powerzone.no eller www.pedersens-racing.no ,der får man kjøpe fjærer uten å måtte kjøpe sett med dempere. har tro på at H&R er skikkelige saker. vurderer selv å kjøpe H&R cup-kit 60/40 til min E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Takk for tipset! Men finnes bare ett sett til min bil fra H&R (kun fjærer) ser jeg, og det senker bare 35/10 og det er vel litt lite når jeg første skal gjøre det... Mens 60/40 blir litt mye igjen... Tenkte 40/20 eller der omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Mener denne har H&R-fjærer: Synes egentlig det er et fint kompromiss mellom senk og fremkommelighet.. denne ser jo kanskje litt lavere ut pga. splitterne, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hmmm... Ja, så bra ut det, men ikke noe for mye egentlig. Om man ser i skjermbuen... De skiller mellom sedan og coupé på H&R settene, så er ikke sikkert jeg får akkurat dette settet til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Det er min gode venn Geir Ove sin exbil ja. Med H&R. Og det er 35/35 så vidt jeg husker... Er også hans.. nokså lav.. og den.. skal være samme til coupe, hvertfall cab. bare Touring som er ulikt.. men finner ikke ut av det på www.h-r.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå