ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Nye bilder i mitt galleri. Kom gjerne med kommentarar og konstruktiv kritikk. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php ...Nokon som for 1000 ende gang kan forklare korleis eg legg bilda inn i dette tema?? Eg trykker "img" limer inn sida som bilde ligg på og avsluttar med "img*" Eks: KVA ER FEIL HER?...ingen bilder kjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 ...ja det er flott, men kva var feil i den linken eg skreiv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Du linker til siden galleriet ditt er på.... du må høyre klikke på bildet du vil ha, velge egenskaper og kopiere url adr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Proff du! ...Tusen takk BalleKnalle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Strøken bil du hadde der forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Her er bilda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Pen bil! Eneste jeg ville gjort er å fjerne det M-merket bakpå, m-tech eller ikke, det ser bare ikke bra ut. Men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Caben din er fortsatt lekkerschmekker! Eneste jeg kunne tenkt meg er 20mm lavere foran, men tror jeg nevnte det sist gang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Caben din er fortsatt lekkerschmekker! Eneste jeg kunne tenkt meg er 20mm lavere foran, men tror jeg nevnte det sist gang også.. ...kan ikkje ha den lavare bak...då må eg valse, men kunne tenke meg litt senking framme....kan ein berre kjøpe framme og ikkje komplett sett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Mulig du kan, men er jo bare å kjøpe et sett tilsvarende det jeg har på min e36. Noe som senker f.eks 40/15. Da blir den ca lik bak (m-tech senker jo 15), men endel lavere foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Mulig du kan, men er jo bare å kjøpe et sett tilsvarende det jeg har på min e36. Noe som senker f.eks 40/15. Da blir den ca lik bak (m-tech senker jo 15), men endel lavere foran. ...det er heilt klar ein mulegheit, men ville sikkert vere litt billigare å sleppe å kaste alt som skal vere bak!...senkar ikkje M-tech meir enn 15mm? Det virkar då mykje meir i forhold til standar..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Caben din er fortsatt lekkerschmekker! Eneste jeg kunne tenkt meg er 20mm lavere foran, men tror jeg nevnte det sist gang også.. ...kan ikkje ha den lavare bak...då må eg valse, men kunne tenke meg litt senking framme....kan ein berre kjøpe framme og ikkje komplett sett?? Jeg skrev da bare også foran.. bak er den perfekt! AP vet jeg at har fjørsett kun foran - koster ca. en tusenlapp. Men vet ikke om de har til M-tech (Schmiedmann forhandler AP). Alternativet er jo å kjøpe et helt fjørsett og bare bruke fremfjærene. Skulle vel ikke bety noe det. Blir neppe mer enn 2k for et brukbart sett. Tror forøvrig den er mer senka enn 15mm bak. Vet M-tech for E36 senker ca. 15mm, men kan jo være det er forskjellig på E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Caben din er fortsatt lekkerschmekker! Eneste jeg kunne tenkt meg er 20mm lavere foran, men tror jeg nevnte det sist gang også.. ...kan ikkje ha den lavare bak...då må eg valse, men kunne tenke meg litt senking framme....kan ein berre kjøpe framme og ikkje komplett sett?? Jeg skrev da bare også foran.. bak er den perfekt! AP vet jeg at har fjørsett kun foran - koster ca. en tusenlapp. Men vet ikke om de har til M-tech (Schmiedmann forhandler AP). Alternativet er jo å kjøpe et helt fjørsett og bare bruke fremfjærene. Skulle vel ikke bety noe det. Blir neppe mer enn 2k for et brukbart sett. Tror forøvrig den er mer senka enn 15mm bak. Vet M-tech for E36 senker ca. 15mm, men kan jo være det er forskjellig på E46.. Ja eg registrerte at du bemerka framme..... Skal sjekke opp tipset i morgon. Trur og at det er betydleg meir enn 15mm orginalt , men dette kan sikkert ein BMW forh. svare meg på, så er det berre å leite opp eit senke sett som senkar M-tech+20mm...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Flott bil! Misunner deg de der M-tech tinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå