stianbimmer Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Er det noen som vet ka det kan komme av at jeg har ventiltikking akkurat når jeg starter, Så går det gradvis bort når oljen blir varm, det hende at den nøkke litt av å til i tilegg kun på kald motor, Noen som har et tips!! M50 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ikke unormalt at den tikker et par sekund når den er iskald(stått over natta f.eks) Men det skal forsvinne når oljetrykket kommer opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianbimmer Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Takk for kjapt svar!! No e nattesøvn berga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Har samme problemet. Er helt avhenging av olja. Hadde halvsyntetisk olje først etter oljeskift. Men tikket noe inni gamperævva! Fikk et tips om å prøve Mobil 1 10-40 olje. Nå tikker den kun til olja blir varm, så er den helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Helt normalt at den tikker litt når den er kald. Det gjør min å...Hydraulisk ventilløftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Takk for kjapt svar!! No e nattesøvn berga hehe..sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Min tikker ca 5 sek etter start, men bare når det er 5grader eller mindre, å den har stått over natta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Min tikker ca 5 sek etter start, men bare når det er 5grader eller mindre, å den har stått over natta... Mens dere er inne på tema..Ikke at min har ventiltikking, men når det gjelder olje generelt hva anbefales å bruke på 318is? Castrol? Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Min tikker også 2-3 sekunder etter oppstart hvis den har stått ei stund, ganske logisk, som forklart ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå