Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Duggelykta Sånn...! Nå får jeg masse morro til uka : infinity leppe til fronten, børsta alu deler til interiør, chormeringer til speedometer+++ Ska ta flere bilder etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Nyvaska sommerbilder... Ja, De bildene virket rene de ja.. Bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Fine bilder og pen bil, MEN likte OVERHODE ikke de baklyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 kunne tenkt meg noen andre baklykter men har aldri fått kjøpt det når jeg først har penger...blir alltid brukt på noe annet....men det kommer nok en vakker dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 faen jeg blir så irritert på de frontlyktene...hver gang jeg vasker bilen så dugger blinklysa og hovedlysa....jeg har hatt de ute og tatt silikon rundt men det har ikke hjulpet....noen her som har andre tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 faen jeg blir så irritert på de frontlyktene...hver gang jeg vasker bilen så dugger blinklysa og hovedlysa....jeg har hatt de ute og tatt silikon rundt men det har ikke hjulpet....noen her som har andre tips?? Jeg bruker å ta av plastdeklsene bak på lyktene (der hvor pærene sitter). Har aldri dugg i mine lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 hmm... det har jeg ikke prøvd! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Ok, du ba om kommentarer.... : 1. HARRY balltre i bakruta 2. Tåkelys? 3. Fjern antenne-stumpen på taket 4. Hva er det greiene i bakruta di? Lyktene dugger ikke hvis du TØRKER bilen etter vask med pusseskinn og ikke spyler direkte på lampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm... det har jeg ikke prøvd! Takk Bare ikke gjør som meg. Fikk tips herfra om å borre et lite hull nederst i lykta. Det resulterte i at hele lykta sprakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ok, du ba om kommentarer.... :1. HARRY balltre i bakruta 2. Tåkelys? 3. Fjern antenne-stumpen på taket 4. Hva er det greiene i bakruta di? Lyktene dugger ikke hvis du TØRKER bilen etter vask med pusseskinn og ikke spyler direkte på lampene. 1: ja det er superharry men morsomt med bmw power forde... 2:Som du ser er ikke tåkelysa der for de er begge knust...nye kommer sikkert med tiden.. 3:det får jeg se om jeg får gjort når bilen skal lakkeres, gidder ikke kjøre med et stygt hull i taket 4: hva mener du?? greier??? er ikke noe annet der enn balltre....hvis det e de flekkene du mener så er det siv.. OG jeg har tørket bilen flere ganger men det har ikke hjulpet syns jeg...det går mest utover blinklysa de blir helt våte inni. Desloch: hehe, det hørtes ikke bra ut da...! skal styre unna det! må prøve å ta av dekselet bak på lyktene og håpe det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Er mange som har borret hull under lykta med stort hell, men må nok være veldig forsiktige for å unngå sprekk. For det første bruke et skarpt og veldig tynt borr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 ja må sikkert være forsiktig....men på blinklysa er det orginalt hull i de med de dugger likevell masse. De hulla er ikke under men bak i toppen, men jeg gir f snart og borrer og prøver forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Vurdere ny front ettersom du har infinity bakfanger og orginalt framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 ja må sikkert være forsiktig....men på blinklysa er det orginalt hull i de med de dugger likevell masse. De hulla er ikke under men bak i toppen, men jeg gir f snart og borrer og prøver forsiktig Sikker på du har fått det helt tett med silikon forresten? Hvis de er av plast kan du forsøke noe vinduslist/plastforsegler-opplegg. Brukte det på blinkere jeg kjøpte til en tidligere bil. Det var helt gjennomsiktig og "smeltet" plasten sammen. De var helt glassklare og fikk aldri noe tegn til dugg så lenge jeg hadde bilen. Eventuelt kan du jo forsøke en eller annen pakning mellom lyktehuset og pæreholderen. Kan helt sikkert lekke der også. Cluet er jo bare at så lenge det kommer fuktighet inn, eller er fuktighet der allerede, så vil det kunne dugge. Får du det skikkelig tett vil det ikke dugge. En annen ting er jo at selv om du borrer hull så vil det sikkert dugge som bare f... når det er vått ute, eller etter en vask, men greia er bare at dugget vil forsvinne så fort det tørker opp. Det gjør det ofte ikke når lyktene er nesten tette. Da kan det være dugg der i "evig" tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå