Gå til innhold

Kamuflert E90 M3?

Anbefalte innlegg

jeg vet at bmw har laget flere med turbo, og jeg vil bare få sagt at dette er min mening, og ikke noe annet! men jeg mener det er litt av sjarmen med bmw, at de menger seg med værstinga fra andre produsenter som putter det i bila sine... vi kan nevne i fleng: mitsubishi 3000gt, (som har 166hk i sin 3.0, men som får rundt 300hk med turbo) toyota har jo sin supra, mercedes leverer flere med kompressor, (de har og uten men da i form av stooore motorer) nissan i sine 200sx og 300zx, hhv en og to turboer! jeg står på mitt, og mener at bmw kan lage flere serier med værsningmaskiner fra bmw motorsport om de segger seg i selen, isteden for å putte pustehjelp i bilen! ang designet, har jeg vent meg til utseendet på de fleste, jeg er jo forelska i x5, og synes at bmw lager en 1-serie ar genialt, men jeg mener at den nye 3-serien har blitt litt sær og anonym i bakkant, og det som irriterer meg mest er at jeg synes bilene er blitt så klumpete! bmw har hatt mer sportslige linjer på både 3- 5- og 7- serien fra 90-tallet +! no offense thorleif, det virker som du har god peiling på det du snakker om, men ikke slakt meg for å ha mine egne meninger, og si at jeg ikke vet hva jeg snakker om! jeg er 100% bmw entusiast, og jeg bryr meg om åssen bilene er, jeg godtar ikke alt fordi det står bmw på panseret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vet at bmw har laget flere med turbo, og jeg vil bare få sagt at dette er min mening, og ikke noe annet! men jeg mener det er litt av sjarmen med bmw, at de menger seg med værstinga fra andre produsenter som putter det i bila sine... vi kan nevne i fleng: mitsubishi 3000gt, (som har 166hk i sin 3.0, men som får rundt 300hk med turbo) toyota har jo sin supra, mercedes leverer flere med kompressor, (de har og uten men da i form av stooore motorer) nissan i sine 200sx og 300zx, hhv en og to turboer! jeg står på mitt,

Det er klart at det er kjekkest uten pustehjelp, men hvis markedet trenger det, for å få dekket gapet mellom 3,0 literen og bilene fra BMW Motorsport, så har ikke jeg noe imot det. Jeg handler bare ikke noe slikt. :D

og mener at bmw kan lage flere serier med værsningmaskiner fra bmw motorsport

BMW Motorsport vil tror jeg aldri kommer med noe som heter turbo eller kompressor. 8)

om de segger seg i selen, isteden for å putte pustehjelp i bilen! ang designet, har jeg vent meg til utseendet på de fleste, jeg er jo forelska i x5, og synes at bmw lager en 1-serie ar genialt, men jeg mener at den nye 3-serien har blitt litt sær og anonym i bakkant, og det som irriterer meg mest er at jeg synes bilene er blitt så klumpete! bmw har hatt mer sportslige linjer på både 3- 5- og 7- serien fra 90-tallet +! no offense thorleif, det virker som du har god peiling på det du snakker om, men ikke slakt meg for å ha mine egne meninger,

Jeg er ikke her for å slakte noen, men liker og svare litt hardt når meningene blir for bastante. :D

og si at jeg ikke vet hva jeg snakker om! jeg er 100% bmw entusiast,

Det er bra, da er det andre enn meg, som er 100% entusiast

og jeg bryr meg om åssen bilene er, jeg godtar ikke alt fordi det står bmw på panseret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noen her tror Chris Bangle står for alt som BMW kommer med! Om det er turbo eller ikke osv.

Chris Bangle er jo bare sjefs designer.

Å ha turbo på en cruise bil er da ingen skandale. 335 kommer til å bli en fin bil det. Blir enda bedre når turbotrykket er skrudd opp til maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...