Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Jaja gutter... da er høst sesongen snart i gang! Nå suser jeg ned til sentrum og lader opp med et par pils før kampen mot Brann som begynner kl 16.00.... Håper det blir verdt å se på... ALLE MANN TIL SLANGENE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 For min del er det Enga for alle penga! Ser kampen på Web tv fra kl. 19!! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Sug geitemelk, Opdal suger... Og hvorfor i helvete startet Sanne? Ja, jeg er brann-supporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Liverpool spiller mot Olympiakos i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hehe... det var iallefall ikke vannmangel i Molde idag... Brann(en) ble skikkelig slukket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 For min del er det Enga for alle penga! Ser kampen på Web tv fra kl. 19!! Skål Går ikke den kampen på tv da??? kunne tenkt meg å sett den igrunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Molde kjørte rett og slett over Bergens "stolthet" idag. hehe, godt å se Rudi tilbake i form!! LFC, You'll Never Walk Alone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 .....brannen er slukket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 ..ha ha faen da, Brann er jo et mye bedre lag enn Molde... Hvordan kunne dette skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 molde er vel litt ustabil da vil jeg si he he. men byen var ikke mye ustabil i går... fy for ett liv d var ute da mann...... neppå burgern og trøkke i meg en fylle frokost nå tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 ..ha ha faen da, Brann er jo et mye bedre lag enn Molde... Hvordan kunne dette skje? Føler me deg! SK BRANN 4ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det skjedde vel på den måten at Molde klarte å rundspille Brann til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Det skjedde vel på den måten at Molde klarte å rundspille Brann til tider... Ja, er ingenting å si på det.. De fortjente å vinne, men brann vinner serien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Uten Kvisvik tror jeg nok det blir tungt... Folk har undervurdert hans verdi for laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Uten Kvisvik tror jeg nok det blir tungt... Folk har undervurdert hans verdi for laget... Stemmer det, han var esset til brann, men håper og tror seff på det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå