electrictony Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Tenkte jeg skulle ordne litt på min 520IA 98-modell. Vel, ikke jeg, men et bilfirma som er flinke på lakkrens, polering samt innvending dyprens av seter, teppe osv. Er det noen her som har levert bilen sin hos et firma i Oslo og som trygt kan anbefale vedkommende? Har lissom ikke lyst å levere bilen hos hvem som helst når det gjelder polering og innvending rens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Har hatt bilen på et sted som heter Sørum Asvo.der tok jeg toltal rens og betalte 1200,- og gutta gjorde en meget bra jobb. Mvh 530DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Jeg har hatt min hos konows et par ganger og det var greit nok det. Har lite å sammenligne med, men den ble jo ren, både innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 jeg driver med bilpleie.lakkrens polering og teflon-behandling.vi behandlet blant annet den blå 2005mod mustangen med viper-striper som var på hellerusletta i sommer hvis du var der.gå på oslovarebilsalg.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Supert Takk for all tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå