Gå til innhold

Nye bilder av bilen min (325i coupé, E36)!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ser du har disse listene:

http://www.bogaard.no/bmw/bilder/store/DSC05020.JPG

Syns ikke det passer med M3 logoen, synd disse ikke kom uten 3-tallet.

Selv liker jeg disse, blir nok de etterhvert:

http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 72_big.jpg

Enig. Når jeg bestilte de, trodde jeg ikke at 3-tallet kom, men det gjorde visst det.... Gadd ikke sende dem tilbake heller. Men, nå har det jo blitt sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å høre... Hvor mye er denne bilen verdt tro? 1992-modell. Motoren tikker en del nå, men dette skal fikses med en overhaling (evt. motorbytte) i sommer. Ingen bulker eller riper, men et par steinsprut på noen få millimeter. All rust ble fjernet for noen måneder siden. Bilen er VELDIG fast og fin. Har byttet ut listene sidevinduene, siden de var slitte. Følger også med nye 15" vinterfelger med nye dekk. Har dessverre ikke servicehefte, men har kvitteringer på over 50 000 kr på hva som er gjort med bilen siden jeg fikk den i august.

Altså, hvor mye er den verdt med nyoverhalt motor (evt. motorbytte)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved et eventuelt motorbytte/fikse tikkinga og resten er tipp topp + synes og huske at km.stand ikke var så gale på din så vil jeg si rundt 130 + - kanskje..litt vanskelig og si

175 000 km har den passert nå :) Ga 88 000 kr for den, og har kostet på den 50 000 kr, så er nok ikke sjanse for å gå i overskudd. Men men, koster å ha det fint! Selger nok ikke før til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved et eventuelt motorbytte/fikse tikkinga og resten er tipp topp + synes og huske at km.stand ikke var så gale på din så vil jeg si rundt 130 + - kanskje..litt vanskelig og si

175 000 km har den passert nå :) Ga 88 000 kr for den, og har kostet på den 50 000 kr, så er nok ikke sjanse for å gå i overskudd. Men men, koster å ha det fint! Selger nok ikke før til neste år.

du fikk den helt klart SKAMbillig da hvertfall og skal aldri si aldri..jeg solgte med over 30.000,- i fortjeneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet du de ytterste listene, som er harde? Mine er også slitte, hvor mye kostet disse og var det mye jobb å bytte de?

Litt over tusenlappen tror jeg. Har bare byttet den ene siden, så planen var å lage en guide om hvordan man gjør det. Er ikke vanskelig, men er jo en liten jobb. Må ut med sidevinduet, men det var visst enklere enn jeg trodde. Hvis jeg skal tippe, må man vel fort beregne 30-45 minutter på hver side, men tida flyr fort hvis man er usikker på hvordan det skal gjøres ;)

du fikk den helt klart SKAMbillig da hvertfall og skal aldri si aldri..jeg solgte med over 30.000,- i fortjeneste ;)

At jeg får solgt min for 150 000 kr er vel heller ønsketenkning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det egentlig med original-bil vs stylet bil, med tanke på pris/verdi osv??

personlig så mener jeg at i de fleste tilfeller, hvis man styler bilen, så er dette det samme som å gå NED i pris, altså hvis man styler en bil "vekk fra originalen"!

(bortsett fra hvis man styler *originalt* da, ettermonterer f.eks m-tech til BMW etc..) *gjelder ikke såkalt rieger m3 styling, andre etterlikninger osv* ;)

hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det egentlig med original-bil vs stylet bil, med tanke på pris/verdi osv??

personlig så mener jeg at i de fleste tilfeller, hvis man styler bilen, så er dette det samme som å gå NED i pris, altså hvis man styler en bil "vekk fra originalen"!

(bortsett fra hvis man styler *originalt* da, ettermonterer f.eks m-tech til BMW etc..) *gjelder ikke såkalt rieger m3 styling, andre etterlikninger osv* ;)

hva mener dere andre?

Kommer vel strengt tatt an på HVEM man selger til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener dere andre?

Amen! Har en 318is med originale m fangere framme sidene og BAK! Helt originale fra fabrikk

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...