cmn Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Er det mulig å øke størrelsen på en partisjon på pc'n? Regna med at 4gb skulle være nok til en partisjon med stort sett Windows, men nei da... PC'n klager over at jeg bør ha større plass på den disken... Kan jeg øke størrelsen på harddisken uten å formatere, eller må jeg rett og slett brenne ut det jeg har for så å legge det inn igjen etter at jeg har laget en større partisjon?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 prøv med Partition.Magic.v8.0. finnes sikkert flere programmer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Partition Magic fikser fint det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Regna med at 4gb skulle være nok til en partisjon med stort sett Windows anbefaler deg og ha mere plass til windows... det er ALTID noe mere enn windows som må instaleres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Partition magic virker stort sett fint, men den har klikket to ganger for meg når jeg har endret størrelsen på partisjonene. Så ikke gjør det uten å ha backup av livsviktige ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå