bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Det er M-Tech 2 styling... Original på M-tech-biler etter 88.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Det er sånn en E30 skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Den var faen meg strøken! Kunne kanskje spart meg for de øyelokkene men resten var midt i blinken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Noen som vet hvilke pris jeg kan forvente å få? I tilfelle det en gang skulle bli aktuelt med salg..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 tja... årsmodell? rust? tilstand osv... alt fra 35 til 50 lapper, alt etter tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 1986 - 145.000km Har ikke funnet noe spes rust. Kun litt overfladisk, skruer, o.l. Masse utstyr, knas +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Innihælv**e den var fin! Ikke gjør noe mer med den nå, syntes den var strøken som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Den må du ta vare på! Er en klassiker det der. Ikke mange av de igjen som er så pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Jeg bor litt utenfor, Knarvik... Ikke sett bilen din live Men du kunne trengt noen nye felger da... Pen bil! Tenk med noen klassiske BBS felger, slår aldri feil til e30! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det mulig å få tak i slike stylingkit? Eller er det bare Rieger kitta ute å går? syns ikke noe særlig om de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 MEEEEEGET LEKKER E30!!! Nyrene skulle vært org. Vekk med lyktespoilerne Andre felger... ... da hadde den vært perfekt! Har den vært skadet en eller annen gang ettersom det er "ansiktløft" på hekken? Felger med dyp kant (helst BBS krysseker) og gullakkert senter hadde gjort seg i mine øyne. Ja, og så gule lykter selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min. Syntes det kan være litt gøy å høre ekspertenes syn på bilen Muligens litt dårlig kvalitet på enkelte av bildene! hmm, er ikke dette i melkeviken da? Pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg synes hvite felger på enkelte biler er meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 synes de felga passet Meget bra jeg Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Pen bil dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå