Gå til innhold

Bilder av bilen min

Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få tak i slike stylingkit? Eller er det bare Rieger kitta ute å går? syns ikke noe særlig om de..

for bare (ca) 25 000 får du det originalt fra os(?) bildeler... koed.dk selger en glassfiberkopi for rundt 6-7000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MEEEEEGET LEKKER E30!!!

Nyrene skulle vært org.

Vekk med lyktespoilerne

Andre felger...

... da hadde den vært perfekt!

Har den vært skadet en eller annen gang ettersom det er "ansiktløft" på hekken?

Felger med dyp kant (helst BBS krysseker) og gullakkert senter hadde gjort seg i mine øyne. Ja, og så gule lykter selvfølgelig :D

Hva mener du med ansiktsløft? :? Var en liten skade på v.side av hekkskjørtet og til venstre side av v.bak.lykt, men de er sparklet og lakkert! Ellers har det ikke vært noe skader på den i det hele tatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. Elsker E30 serien ! Beste ever.

Synd at storsett de som er igjen er ræv kjørt og rust feller.

Kunne gjerne byttet min 93 mod 320 i (snart 325/328I) mot en så fin bil :D

Finnes faktisk ingen rust på denne bilen!! Er stor fornøyd, kan sikkert få til et bytte/salg når den tid kommer. Må se det litt an til høsten..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med ansiktsløft? :? Var en liten skade på v.side av hekkskjørtet og til venstre side av v.bak.lykt, men de er sparklet og lakkert! Ellers har det ikke vært noe skader på den i det hele tatt! :D

Grunnen til at jeg spør om det er at du sier det er en 1986 mod og den har jo vitterlig den nye hekken (ca. 4cm langer hekk, nye baklykter mm).

Denne faceliften, som kom i modellår 1988, inneholdt flere oppgraderinger for E30-serien og er enklest å se på hekken.

Dessuten, som en tilleggsopplysning, er frontlyktene dine kun levert til 1988 årsmodell :D I '89 kom det en liten "halvsirkel" under linsene, i 1987 (og før) var det bare vanlige lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest også det så ut som det var "facelift" baklykter på bilen. Men siden det er litt dårlige bilder, og ikke rett bakfra, så er jeg fortsatt litt usikker. Men om det er det, så kan nok bilen din ha en mer interesant historie enn du vet om selv. Ja, om det stemmer at det er en 86 modell da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg til å skrive mye her.

Her er historien: Bilen ble solgt i Tyskland i 1983 som en 320i. I 1986-1988 var den impotert til Norge og total ombygd til 325i. Dvs. Bakre del av bilen ble skåret av og sveist på ny 325 hekk, 325 understell, ansiktsløft på front som dere nevner ++. I 1988 ble bilen første gangsreg. i Norge, da godkjent i vognkort med 325i motor. I 1995 ble motoren i bilen byttet (noe som står i vognkort), men vet ikke når den motoren er ifra. Så det er vel historien som jeg kjenner til!

Har en kamerat av meg som er bilmekaniker og som har skrudd på E30 i alle år. Han sier at dette er en utrolig gjennomført ombygning av bil.! Så er en snaxsen bil! :D \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn så er det vel egentlig det ja, men har vel ikke så veldig mye å si når motor + diverse er byttet og karosseriet er rustfritt..? ;)

Nei da. Kun når man skal selge det har noe å si. Skal jeg kjøpe en 88mod bil så skal det IKKE stå 83 i vognkortet. Men det er nå jeg da. pirkefaen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok skiftet mening når du ser bilen..!! :P

Jeg tror ikke det. Bilen kunne ha sett ut som ny den, men jeg er pirk på det papirmessige nivå også. Bil skal stemme overens med vognkort, og det originale serviceheftet og alle instruksjonsbøker skal også følge med. Om dette mangler så blir bilen uinteresant for meg. Disse tingene gir meg en trygghetsfølelse ved et bilkjøp. Jeg sier ikke at bilen din ikke er pen, for det er den sikkert. men for meg er den ikke et interesant kjøpsobjekt, om da ikke prisen er latterlig lav 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt står i forhold til pris ja...

Du kan nok ikke forvente å få det samme som du ville fått OM den var en org. '88 mod. Om det da ikke dukker opp en som SKAL ha bilen.

Men, la oss ha det helt på det rene: Bilen din ER flott ja!!!

Jeg ville heller ikke kjøpt en slik bil ettersom jeg hadde vært veldig i tvil på arbeidet som er gjort. En slik ombygging inneholder mange punkter som ikke kan sees med det blotte øye og derfor ville jeg følt meg tryggere på en helt standard bil.

Nå er det jo din bil, og jeg er ikke den som skal snakke høyest om org. eller uoriginalt. Min E30 er vel snart en av landets verste bastarder. Spesielt i disse tider hvor den går igjennom totalombygging nr. 3 på fire og et halvt år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...