Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvilke speil er det som passer på en E30 86 modell som det er blinklys i? Hvis det er blinklys i speila, kan man da fjerne blinklysa på foskjemermene? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ingen BMW passer med blinklys i speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Lag dine egne speil. Monter inn lys selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Lag dine egne speil. Monter inn lys selv Det kunne jo vært artig... Er E30 uten lister og sideblinkers pent? Noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 på min e30 så fjærna jeg side blinkersa å lakerte listene å det var jeg jævli fornøyd med. har desverre ikke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Vurderer å fjerne listene og sveise igjen. Tror det kunne vært pent ja. Men, er e36 jeg har da. Men, seriøst, det er fullt mulig å lage egne blinker til speil. Såg en "gjør det selv" i bimmers blad for noen mnd'er siden. Såg ikke noe vanskelig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå