Bimmerlars Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Turtallsperra på M10 318 motor (86 modell) ligger vel et eller annet sted rundt 6500 rpm? Hvordan er det å få denne til å ligge på 7200 rpm eller no? Lar det seg gjøre? I så fall hvordan? Takker for svar hvis jeg får noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 plukk ut rotoren og fjern fjøra der så har du ingen turtallsperre. på den 318 jeg hadde brente jeg bare opp rotorer med sperre på og kjørte bare med dem uten. får kjøpt begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 plukk ut rotoren og fjern fjøra der så har du ingen turtallsperre. på den 318 jeg hadde brente jeg bare opp rotorer med sperre på og kjørte bare med dem uten. får kjøpt begge deler. Hvilken fjær er det du snakker om nå? Ikke den fjærmekanismen som sitter innenpå fordelerlokket ? Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 dette er et fordelerlokk. Fjøra sitter på rotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Og det lokket er til motronic,OG 6 syl!Ikke m10! Dvs ikke mulighet til å forandre noe turtallsperre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Jeg vet hvordan jeg fjerner sperra. Men hadde vært interessert i å få vite om det går ann å f. eks programmere hjernen til å sperre på 7200 rpm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 dessuten er det salte deffekt.. kullstiften i midten er...... VEKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 dessuten er det salte deffekt.. kullstiften i midten er...... VEKK! Ja det var det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Ingen som vet altså? Går det ikke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Prøv deg fram ved å stramme fjære/evt shimse den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har tenkt på det! Så da prøver jeg det når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå