Thomas-G Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Jah.. så lenge hadde jeg en strøken bil. (nesten 1 måned) Natt til i dag var det en katte som tydeligvis ikke orket å leve mer.. den løp rett i ut i veien forran bilen min å det resulterte i 2stk grøftelys mindre, en sprekk i front fangern og et punget hjul.. kan si det sånn at jeg er lettere irritert på den katta. Hyl! Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Skjedde med katten da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Tror nok pusen er på vei til kattehimmelen (hvis ikke kattehelvete) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Eyh, kjørte du PÅ snille pusen? Slemme mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 greit at det er synd på katta og en eventuell tidligere eier, men..de er jo noen stokk dumme dyr da, løper rundt omkring og rett ut i veien! trodde ikke EN katt gjorde slik skade på en bil..er ikke de ganske myke dyr dah?? hehe bare ikke la d bli en vane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Har en kompis som kjørte på ei katte med sin e36 Ødla grøftlysa og fanger. Bilen hadde camelonlakk(7 farger) Så katta kostet han flere tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Har du catkiller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Kjedelig å kjøre over dyr, både for deg selv og dyret, og spes for dem som "eier" det. Jeg kjenner en kar som har montert metall frontleppe. "Catkiller" kan man vel kalle det, bokstavlig talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Slik så det ut når forrige eier av den hvite bimmeren jeg hadde traff en katt... Resten av fangeren, som var sparklet fast, løsnet helt og forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 huffe Stakkars pusekatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 tror ikke pusen led så mye var bilen som fikk det vondt.. Kan prøve å få fikset bilder før jobb i morgen hvis jeg ikke sover for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 dakar katt. kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Jeg tok 3(tre!!) rever med traktordrosja(Les: Volvo XC70) natt til igår. Hadde mye å gjøre grunnet Jazzfestivalen på Molde. I løpet av natten fikk jeg en tur til Sjøholt med tre damer i baksetet. Jeg kom over en bakketopp, så reven og bremset som f...! Det hjalp ikke på annet enn at damene sølte cider i hele dørken bake(Noe som seff ikke var deres feil!!!), og masse hyling i dekk og i damer, før det smalt i fronten.... Reven sprang ned i grøfta og forsvant. Når jeg sjekket bilen så var ene grøftelyset gått til h.... Men men, sånn er livet. Det finnes vel flere grøftelys i handelen. Men surt er det. De to andre døde momentant.... Og gjorde ingen skade.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Det er bare å bremse ned når det er dyr i veien.. eller langs veien.. samme som unger.. de er heeelt uberegnelige.. Hvis du ser en katt i veikanten så tut forsiktig en gang.. da setter den seg somregel ned og kikker styggt etter bilen.. for da er den klar over at du kommer og lurer på hva i helvete det er for en dust som forstyrer han og skremte vekk det han jakta etter.. Jeg har kjørt over ett dyr en gang jeg å.. Rev.. Dumme reven!! Jeg så den.. dette var i 22 tida midt på sommern for 2 år siden.. så det var relativt lyst.. Den stod i veikanten.. jeg bremset ned.. svinget over i andre siden av veien.. og når jeg var ved siden av reven så fløy den inn mellom fremhjula og bakhjula.. halen kom under bakhjulet og hodet i eksosen.. Da jeg snudde for å kikke så lå reven og halen ca 5 meter fra hverandre.. hehe Hvorfor tok jeg ikke med revehalen den gangen? hadde vært perfekt i antenna på den daværende bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Slik så frontspoiler'n min ut etter møte med en rev... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå